شناسهٔ خبر: 67508618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شاهرود از مسابقات عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان کشور میزبانی کرد

شاهرود - ایرنا - شهردار شاهرود با اشاره به میزبانی این شهر از مسابقا انتخابی تیم ملی عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان کشور گفت: نفرات برگزیده  تیم ملی پس از بررسی انجمن ورزش آتش‌نشانان کشور طی ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن احمدی در روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در ۲ رشته ۱۰۰ متر با مانع و سقوط از برج در شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها به منظور انتخاب افراد برتر برای حضور تیم منتخب ایران در مسابقات جهانی کشور چین انجام شد، ابراز کرد: آتش‌نشانان شهرهای تهران، رشت، قزوین، اصفهان، شیراز، ساری، مشهد، کرج، صنعت نفت و شاهرود در مسابقات حضور داشتند.

شهردار شاهرود با بیان اینکه مسابقات به مدت سه روز به میزبانی شهرداری شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: هشت نفر برگزیده رقابت‌ها به اردوی تیم منتخب آتش‌نشانان کشور دعوت می‌شوند.

وی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با هماهنگی هیات ورزش‌های همگانی و انجمن ورزش آتش‌نشانان و امدادگران کشور این دوره از مسابقات را برگزار کرد.

احمدی با اشاره به اینکه در سال گذشته هشت نفر از آتش‌نشانان شاهرودی عضو تیم منتخب ایران در مسابقات جهانی ترکیه حضور داشتند، عنوان کرد: برگزاری مسابقات عملیاتی - ورزشی آتش‌نشانان تیم‌های منتخب کشور در پویایی همه آتش‌نشانان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان شاهرودی در سال ۱۳۹۷ قهرمان کشور و در سال 1402 قهرمان و نایب قهرمان کشور شدند، یادآور شد: هشت نفر از آتش‌نشانان این شهر با عضویت در تیم منتخب ایران به مقام ششم جهان دست یافتند.

‌شهردار شاهرود با بیان اینکه کارکنان سازمان آتش‌نشانی شهرداری این شهر مجرب و پویا هستند، ابراز کرد: اعتماد به نفس آتش‌نشانان، آمادگی جسمانی و عملیاتی آنان موجب شد تا شاهرود میزبان برگزاری مسابقات کشوری شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد ورزشی از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است، افزود: این فعالیت ورزشی که در قالب فدراسیون ورزش‌های همگانی صورت می‌گیرد به طور حتم باعث تحرک و پویایی هرچه بیشتر و اشتیاق جوانان به ورزش خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آتش‌نشانی شاهرود با پنج ایستگاه و ۸۳ آتش‌نشان به بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت این شهر خدمات ارایه می‌دهد.

نظر شما