شناسهٔ خبر: 67508300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار راور: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

کرمان- ایرنا- فرماندار راور با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مایوس و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا عباسی روز پنجشنبه در نشست آموزشی مشترک نمایندگان فرماندار راور و هیات نظارت فرماندار این شهرستان افزود: انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور است که همه باید با همکاری و همراهی زمینه برگزاری باشکوه آن را فراهم کنیم و در این راستا و در جهت مشارکت در انتخابات همه وظیفه‌ داریم.

وی ادامه داد: دشمن تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار بسته تا شاید بتواند به این نظام الهی آسیب وارد کند، غافل از این‌که مردم بصیر ایران با حضور حداکثری خود علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان باعث افزایش اقتدار کشور در مجامع بین‌المللی می‌شوند.

فرماندار راور بیان کرد: نمایندگان فرماندار در شبعه های اخذ رای در انتخابات حکم فرماندار را دارند و نمایندگان فرماندار باید آماده سازی شعبه های اخذ رای را یک روز قبل از اخذ رای مدیریت کنند.

وی گفت: نظارت بر فرایند ثبت و اخذ رای ، تامین نیازهای شعبه و تشریح وظایف آنها، معرفی اعضای شعبه به یکدیگر، چینش صندلی‌های اعضای شعبه با فاصله از وظایف نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای است.

فرماندار راور: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

عباسی بر پاکسازی اطراف شعبه های اخذ رای از هرگونه تبلیغات نامزدها و تامین امنیت شعبه تاکید کرد و گفت : نمایندگان فرماندار و دست اندرکاران انتخابات در شعبه های اخذ رای حق هرگونه مشورت و یا نوشتن رای مردم را که از سواد خواندن و نوشتن برخوردار نیستند را ندارند و باید این افراد همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: نمایندگان فرماندار باید در نهایت بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رای مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را انجام دهند.

فرماندار راور تصریح کرد: صندوق رای آبروی جمهوری اسلامی است و این نظام الهی به ما یاد داده است که باید از تک تک آرای ملت صیانت کنیم.

نظر شما