شناسهٔ خبر: 67507857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران:

مشارکت دانشگاهیان و نخبگان در انتخابات سبب عقب نشینی دشمن از موضع خود می‌شود

رقیه نعل‌بندانی

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه مشارکت در انتخابات سبب عقب نشینی دشمن از موضع خود می‌شود، گفت: از تمام جهادگران، فرهیختگان، نخبگان و دانشجویان که تاکنون سبب شدند تا فعالیت‌های علمی کشور موجب تعالی جمهوری اسلامی شود دعوت می‌کنیم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند و اجازه ندهند بیگانگان برای کشور نقشه ترسیم و به اهداف خود برسند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا یوسفی مهر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه انتخابات از جلوه‌های زیبای مردم سالاری دینی و وجه تمایز جمهوری اسلامی با بقیه کشورهاست، اظهار کرد: در شرایط کنونی که استکبار به دنبال تضعیف نقطه قوت جمهوری اسلامی است، به هر میزان مشارکت حداکثری به وجود آید موجب افزایش ضریب امنیت کشور، بالا رفتن اعتماد عمومی مردم و نشان از وحدت ملی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از اراده جدی مردم است و هر وقت مردم پای کار آمدند سرانجام ملت ایران به پیروزی رسید، تصریح کرد: انتخابات در این دوره بسیار حساس است مشارکت حداکثری سبب ثبات ملی ایران در جوامع جهانی می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به این نکته که عملکرد ما موجب می‌شود تا مردم به انقلاب اسلامی اطمینان حاصل کنند، یادآور شد: رفع برخی چالش‌ها و مسائل اقتصادی از جمله موضوعاتی است که باید از سوی تصمیم سازان به آن پرداخته شود.

این مسئول تحقق شعارسال «جهش تولید با مشارکت مردم» را یکی از عوامل تاثیرگذار در حل مسائل اقتصادی کشور دانست و افزود: اگر هر بند از فرمایشات رهبری در شعار سال اجرایی شود تحریم‌ها بی‎اثر خواهد شد.

مشارکت دانشگاهیان و نخبگان در انتخابات سبب عقب نشینی دشمن از موضع خود می‌شود

یوسفی مهر به امیدافزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: نظام اسلامی در مقابل عملکرد دولت‌های گذشته ثمرات زیادی داشته؛ لازم است به درستی در جامعه تبیین و به نسل جوان که امروز به عنوان رای اولی‌ها محسوب می‌شوند معرفی شود. بنابراین تهاجمات بیگانه علیه جمهوری اسلامی اثرگذار نخواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با تاکید براینکه در حال حاضر کشور نیازمند وحدت، همدلی و انسجام ملی است، خاطرنشان کرد: ابتدای شکل‌گیری انقلاب مشارکت در انتخابات موجب شد تا جمهوری اسلامی بنا نهاده شود؛ اینک وظیفه همه ماست که از کیان و نظام اسلامی خود با مشارکت در انتخابات، صیانت کنیم.

این مسئول در انتخاب نامزد اصلح به موضوعاتی اشاره کرد و گفت: مبنای تشخیص فرد اصلح باید عملکرد گذشته، برنامه و راهکار برای رفع مشکلات باشد که با بصیرت کامل می‌توان به گزینه مورد نظر که شایسته و اصلح است رسید.

یوسفی مهر در پایان سخنانش از تمام جهادگران، فرهیختگان، نخبگان و دانشجویان که تاکنون سبب شدند تا فعالیت‌های علمی کشور موجب تعالی جمهوری اسلامی بشود درخواست کرد؛ در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند و اجازه ندهند بیگانگان برای کشور نقشه ترسیم و به اهداف خود برسند.

انتهای پیام

نظر شما