شناسهٔ خبر: 67506525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خاش همدل و منسجم برای خلق حماسه ماندگار

علما، بزرگان، ریش سفیدان، معتمدان، متنفذان و نخبگان شهرستان خاش گردهم آمدند تا در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت و اقتدار و عزت ایران سربلند را به دنیا نشان دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرماندار خاش شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیر در این گردهمایی گفت: دشمن با تمام توان و با هزینه‌های هنگفت و با تبلیغات گسترده رسانه‌ای برای کاهش مشارکت تلاش کرد، اما مردم به صحنه آمدند و ادای دین کردند.

صاحب گل صالحی افزود: حضور حداکثری و پرشورتر از قبل در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مورد تأکید است و از مردم می‌خواهیم و انتظار داریم در انتخابات پیش‌رو شاهد حضور پرشورتر مردم در صحنه باشیم.

وی اظهار کرد: از علما، بزرگان، معتمدان و متنفذان و نخبگان و فرهیختگان و جوانان و بانوان می‌خواهیم اهمیت مشارکت و حضور در انتخابات را جدی بگیرند تا در پانزدهم تیرماه حضور در این عرصه گسترده‌تر باشد.

صالحی ادامه داد: مباحث اختلافی و سلیقه‌ای نباید به انتخابات گره بخورد و همگان باید در عرصه انتخابات حضوری حماسی داشته باشند.

وی اظهارکرد: عظمت و شکوه غرور ملی ایرانیان با شرکت حماسی در انتخابات به نمایش گذاشته می‌شود و قطعاً شرکت در انتخابات یک حق الهی، وظیفه شرعی و دینی است و قوت و استحکام نظام به اثبات می‌رسد.

صالحی تاکید کرد: مشارکت حداکثری پیروزی بزرگ برای ملت بزرگ ایران به شمار می‌رود و در جبهه دشمنان یاس و ناامیدی ایجاد کرده و دوستان انقلاب را به آینده امیدوار می‌کند.

فرماندار خاش افزود: از مردم منطقه می‌خواهیم در لحظات اولیه صبح در انتخابات شرکت کنند و حضور خود را به ثبت برسانند.

حجت الاسلام حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش نیز با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری چهاردهم گفت: مردم ایران با فکر و هدف و بصیرت به فرد اصلح رای بدهند که رییس جمهور منتخب نه تنها رییس جمهور ایران، بلکه رییس جمهور جبهه مقاومت است و از علما، بزرگان و معتمدان قشرهای مختلف مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنند تا بصیرت افزایی انجام و شاهد حضور گسترده ملت در صحنه انتخابات ۱۵ تیرماه باشیم.

وی اظهارکرد: تمام تلاش دشمنان کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه انتخابات بوده، بنابراین از مردم شهرستان انتظار داریم با بصیرت کافی پای صندوق‌های اخذ رأی بیایند و انتخابی آگاهانه داشته باشند.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفای اهل سنت خاش هم با تاکید بر اینکه علما، بزرگان و معتمدان و ریش سفیدان و سایر گروههای جامعه وفاداری خود را به اسلام و انقلاب نشان داده و در انتخابات هشت تیرماه شرکت کرده اند، گفت: مردم ما آمادگی دارند در پانزدهم تیرماه نیز در صحنه انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

وی از تلاش‌ها و اقدامات دست اندرکاران و مجریان انتخابات برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه قدردانی کرد و افزود: با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم ایران شاهد ادامه فعالیت‌های دولت و خدمت رسانی به مردم و نیز برگزاری انتخابات باشکوهی در کشور بودیم.

مولوی حسین زهی ادامه داد: علما و بزرگان اهل سنت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همه مردم را برای انتخابات آزاد گذاشتند و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کرده و بر خلاف تبلیغات مسموم دشمنان و رسانه‌های معاند، مردم را برای حمایت از نظام دعوت کردند.

انتهای پیام

نظر شما