شناسهٔ خبر: 67505264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزنه‌برداری ایران در حال رشد و توسعه است وزنه‌برداری ایران در حال رشد و توسعه است

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری ایران در حال رشد و توسعه است .

صاحب‌خبر -

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشورگفت: وزنه‌برداری کشور در حال رشد و توسعه است، تمام برنامه‌ها به موقع پیگیری می‌شود و کم کم به روز‌های اوج باز می‌گردیم.


سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود:اصفهان حدود ۲۰ روز میزبان مسابقات وزنه‌برداری کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان است که باید از میزبانی هیأت اصفهان تقدیر کنیم. 


وی افزود: وزنه‌برداری کشور درحال‌ رشد و توسعه است و تمام برنامه‌ها به‌موقع پیگیری می‌شود؛ بودجه فدراسیون روزی که فدراسیون را تحویل گرفتم به ۱۰ میلیارد نمی‌رسید و آن سال را با ۱۴ میلیارد تمام کردیم، در حال حاضر مرز ۴۰ میلیارد را گذراندیم و در کمتر از ۲ سال رشد ۱۰ برابری داشتیم.

 
انوشیروانی تصریح کرد: تأثیر این افزایش بودجه در نوسازی ناوگان ورزشی کشور قابل‌مشاهده خواهد بود؛ با انتخاب مربیان برتر در بخش آقایان و بانوان به آن‌ها حقوق ماهیانه پرداخت کردیم.

 
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در برگزاری اردوهای تیم ملی در این شرایط سخت به‌صورت ویژه تلاش کردیم، مسابقات استعدادهای برتر برگزار شده است و تا پایان شهریور ۵۰ ورزشکار آقا و خانم را انتخاب خواهیم کرد تا به سمت یک نسل.سازی برویم و حداقل در ۱۰ سال آینده دغدغه نداشته باشیم.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کشوری چه در رده بزرگسالان و چه در رده‌های پایه با رشد کمی و کیفی همراه بوده است، وزنه‌برداری کم‌کم به روزهای اوج خود باز می‌گردد.
انوشیروانی در پایان گفت: در المپیک پاریس با دو سهمیه حضور خواهیم داشت و امیدواریم نتایج درخشانی کسب کنیم.

نظر شما