شناسهٔ خبر: 67503514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرافرازی در انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح محقق می‌شود

مسؤل دفتر نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان گفت: مهم‌ترین رسالت هر ایرانی حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور است و سرافرازی در انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رقم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اصغری در نشست بصیرتی امامان جماعت منطقه سیستان افزود: مهم‌ترین اثر مشارکت بالا سرافرازی جمهوری اسلامی است و امروز همه جهان اسلام و منطقه مقاومت چشم به انتخابات ما دارند لذا هر میزان مشارکت بالاتر باشد قدرت مطالبه‌گری نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: هر رای می‌‍تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد لذا نباید حق تعیین سرنوشت کشور را که مردم ایران در قالب انتخابات به دست آورده اند دست‌کم گرفت و از آن استفاده نکرد.


 مسؤل دفتر نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان گفت: همه حق دارند در سرنوشت کشور سهیم باشند، مردم در عین حال و در انواع مراکز جمعیتی به‌ویژه واحدهای صنفی همراه با خانواده و همچنین روستاها باید از این حق خود استفاده کنند و در این فرصت باقیمانده به این مهم جامه عمل بپوشانند.

 اصغری افزود: هیچ جریانی نمی‌تواند ادعا کند در انتخابات نماینده ندارد، در عین حال بعد از 40 روز از شهادت شهید رئیسی در حال برگزاری دور دوم انتخابات هستیم و همه چیز نیز آرام است.

وی به شاخص‌های نامزد اصلح اشاره و اضافه کرد: اصلح کسی است که به مبانی نظام و انقلاب اعتقاد قلبی و واقعی دارد و مبانی نظام شامل عدل، شهدا، عفت، ایمان و عزت و عظمت است و البته این نه شعاری بلکه باید در عمل و یقین باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اصغری گفت: دومین شاخصه اصلح، کارآمدی است و این که فرد منتخب شب و روز نشناسد و برای کار کردن از عناصر و همکاران خوب و از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند.


وی اظهار کرد: نگاه به ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های داخل که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است از دیگر شاخصه های نامزد اصلح است.

نظر شما