شناسهٔ خبر: 67503352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

توسعه کمی و کیفی شهرک‌های صنفی تولیدی و خدماتی است

اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی توسعه کمی و کیفی شهرک‌های صنفی تولیدی و خدماتی است .

صاحب‌خبر -

توسعه کمی و کیفی شهرک‌های صنفی تولیدی و خدماتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک کارآفرین گناباد گفت: توسعه کمی و کیفی شهرک‌های صنفی تولیدی و خدماتی در اولویت اقدامات این اداره کل در سالجاری قرار دارد و از همه ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده می‌شود.

جعفر فرشچی‌طوسی افزود: در این شهرک‌ها، اصناف مختلف به صورت تجمیعی و یا به صورت تخصصی در قالب یک صنف خاص سازماندهی می‌شوند.

وی گفت: عملیات اجرایی ساخت پنج شهرک صنفی تولیدی و خدماتی به تازگی در مشهد آغاز شده است و به تدریج در سایر شهرستان‌ها که زیرساخت‌های آنها فراهم شود نیز ایجاد شده و توسعه می‌یابند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های گناباد برای ایجاد شهرک کارآفرین آمادگی این اداره کل برای انتقال تجربیات برای واگذاری و راه‌اندازی این شهرک را اعلام کرد.

رضا نصیری فرماندار گناباد هم در این مراسم گفت: ساخت شهرک کارآفرین از سنوات گذشته در این شهرستان مطرح بوده که به دلیل مشکلاتی محقق نشده و با پیگیری‌های مسوولان مربوطه با واگذاری زمین، عملیات اجرایی آن آغاز شد و بعد از ایجاد زیرساخت‌های لازم ۲۰۰ واحد صنفی از داخل شهر گناباد به این مکان انتقال می‌یابند.

نظر شما