شناسهٔ خبر: 67499002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج

حاج قاسم عزیز یک قهرمان ملی، افتخار جهان اسلام و خار چشم دشمنان بود

حجت الاسلام بهزاد منصوری تصریح کرد: حاج قاسم یک قهرمان ملی و افتخار جهان اسلام و خار چشم دشمنان بود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام بهزاد منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج‌ در نشست های روشنگری که با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای بسیجیان شاخص شهرستان فهرج برگزار شد: به بیان اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و نقش مردم در ارتقاء نظام اسلامی و سیاسی پرداخت .

وی افزود:یکی از مولفه‌های قدرت که ما را در برابر معادلات بین‌المللی قدرتمند می‌کند درصد مشارکت بیشتر مردم به عنوان پشتوانه تصمیمات آینده دولت است. 

منصوری خاطرنشان کرد: اگر دولت ضعیف و حداقلی روی کار بیاید اولین ضربه به ملت ایران وارد می‌شود چرا که ایران برای تصمیم گیری در خیلی از مسائل داخلی و دفاع از امنیت و حقوق ملی نمی‌تواند با قدرت بیشتری در مجامع و مناسبات بین‌المللی حضور یابد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج با بیان خدمات بی نظیر حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر بخواهیم خدمات حاج قاسم را برای جهان اسلام و منطقه بیان کنیم ساعت ها وقت نیاز است،اما برخی از مهمترین آنها : مجاهدت های صادقانه در طول دفاع مقدس و جان فشانی که برای این مرز و بوم انجام داد،مبارزه با اشرار در جنوب شرق کشور و تامین امنیتی که نبود ،خنثی کردن نقشه های نامشروع آمریکا در منطقه،تعلیم و تشکیل نرم افزار تفکر مقاومت و تقویت آن در جهان ،ایفای نقش عظیم در رفع مشکلات چند کشور منطقه و ده ها خدمت بی نظیر دیگری که حاج قاسم عزیز به دنیا و منطقه و ملت ایران انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج تصریح کرد: حاج قاسم یک قهرمان ملی و افتخار جهان اسلام و خار چشم دشمنان بود.

 وی گفت: حاج قاسم سلیمانی" در عرصه‌های بین المللی و داخلی با ظلم مبارزه می‌کرد که نظیر ایشان را کم‌تر می‌توان یافت، بایستی مجاهدت‌های ایشان در تاریخ ثبت و در تمامی کتب درسی به زندگی پرفراز و نشیب این شهید بزرگوار اشاره شود.

نظر شما