شناسهٔ خبر: 67498901 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اعمال قانون فروشندگان البسه‌های مشکی با طرح‌های موهوم

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از اجرای طرح کنترل و نظارت صنوف پوشاک و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان لباس‌های مشکی نامتعارف در بازار‌های حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است از این رو اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحد‌های صنفی و تولیدی پوشاک اقدام به تولید و عرضه البسه‌های مشکی رنگ با توجه به نزدیکی ماه ایام ماه محرم با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف می‌کنند.

وی افزود: به همین منظور با هماهنگی مراجع قضائی اجرای طرح نظارت و کنترل واحد‌های تولیدی و صنوف توسط پلیس اماکن این فرماندهی با جدیت در سطح بازار شهرری و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) از ۲۸۰ واحد صنفی و تولیدی بازدید انجام شد و برای ۱۸ واحد صنفی نیز اخطار پلمپ صادر شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در این راستا بیش از ۳۰ دست البسه با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف کشف و متصدیان متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهر ری با تاکید به استمرار طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی و محرمی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه فروش و تولید البسه نامتعارف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما