شناسهٔ خبر: 67495398 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعمال قانون فروشندگان البسه‌های مشکی با طرح‌های موهوم در بازار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اعمال قانون فروشندگان البسه‌های مشکی با طرح‌های موهوم در بازار حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح کنترل و نظارت صنوف پوشاک و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان لباس‌های مشکی نامتعارف در بازار‌های حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ  محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: باتوجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است از این رو اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحد‌های صنفی و تولیدی پوشاک اقدام به تولید و عرضه البسه‌های مشکی رنگ با توجه به نزدیکی ماه ایام ماه محرم با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف می‌کنند.

وی افزود: به همین منظور با هماهنگی مراجع قضائی اجرای طرح نظارت و کنترل واحد‌های تولیدی و صنوف توسط پلیس اماکن این فرماندهی با جدیت در سطح بازار شهرری و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) از ۲۸۰ واحد صنفی و تولیدی بازدید انجام شد و برای ۱۸ واحد صنفی نیز اخطار پلمپ صادر شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در این راستا بیش از ۳۰ دست البسه با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف کشف و متصدیان متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرری با تاکید به استمرار طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی و محرمی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه فروش و تولید البسه نا متعارف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

 

نظر شما