شناسهٔ خبر: 67498269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در سفر دوم شهید جمهور به استان هرمزگان انجام شد؛

تصویب ۲۵۰ میلیارد ریال جهت تکمیل و تجهیز  ساختمان پزشکی جهاددانشگاهی

محمدعظیم آتش‌پنجه

 رئیس جهاددانشگاهی هرمزگان گفت: در دور دوم سفر شهید جمهور به استان هرمزگان، ۲۵۰ میلیارد ریال برای روند اجرای احداث ساختمان پزشکی جهاد دانشگاهی هرمزگان اختصاص یافت. 

صاحب‌خبر -

احمد زاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در دولت خدمتگزار سیزدهم هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان با عنایت به طرح‌های پیشرو دانشگاهی برای روند تکمیل و احداث ساختمان پزشکی جهاد دانشگاهی اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به این واحد آموزشی اختصاص یافت.

 وی افزود: در همین راستا نیز در دور اول سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان از طریق استانداری اعتبار ۳۰ میلیاردریالی تصویب شد و با تعیین پیمانکار، تجهیز کارگاه، عملیات اجرایی در دست اقدام است.

رئیس جهاد دانشگاهی در ادامه گفت: این پروژه با زیر بنای ۳۴۴۲ مترمربع و در پنج طبقه پیش‌بینی‌شده است. 

زاهری اضافه کرد: با اجرای این طرح ظرفیت دوره‌های آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه پزشکی با پیشرفت فراوانی روبرو  و باعث امید آفرینی در جامعه می‌شود. 

وی افزود: پروژه ساختمان پزشکی جهاد دانشگاهی هرمزگان با روند روبه‌رشدی در حال تکمیل و تجهیز است که تاکنون بیش از  ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. 

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان تأکید کرد: ما در دولت سیزدهم شاهد خدمات بسیار فراوانی در حوزه‌های مختلف درمانی، اجتماعی وفرهنگی به‌ویژه در هرمزگان هستیم و این نشان از خودباوری و اتکا به توان داخلی و توجه به متخصصان داخلی است. 
انتهای پیام

نظر شما