شناسهٔ خبر: 67495696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دادگستری استان کرمان به مشکل فاضلاب ۲ مجتمع مسکونی ورود کرد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: ساکنین مجتمع‌های الهیه و اکباتان در بحث دفع فاضلاب مجتمع ناراضی هستند و این مشکل باید از سوی مسئولین مربوطه پیگیری و رفع شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سیدمهدی قویدل در بازدید از مجتمع‌های مسکونی الهیه و اکباتان واقع در انتهای بلوار شهید سلیمانی شهر کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه بحث دفع فاضلاب از حیث تهدید علیه بهداشت عمومی و جلوگیری از انتشار آلودگی بسیار با اهمیت است، بایستی نسبت به رفع مشکل و سرعت بخشیدن به اصلاح و جمع آوری فاضلاب این منطقه اقدامات لازم از سوی شهرداری، اداره آب فاضلاب و سایر دستگاه‌های ذیربط بعمل آید.

قویدل خاطر نشان کرد: با تشکیل جلسه با مسئولین ذیربط علت بروز مشکلات بررسی و مصوبات در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است که در صورت کوتاهی و عدم انجام تعهدات هر یک از ارگان‌های ذیربط ترک فعل آنها به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

وی افزود: همچنین ناظرین بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز وظیفه دارند با نظارت جدی و مستمر موضوع را رصد کرده و ترک فعل مسئولین مربوطه از باب تهدید علیه بهداشت عمومی را به مراجع قضایی اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما