شناسهٔ خبر: 67493343 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هدف گذاری کاهش 6 هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری استان قزوین 

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین از هدف گذاری برای کاهش 6 هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری استان بر اساس برنامه عملیاتی سال 1403 تا پایان سال جاری خبر داد. معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین از هدف گذاری برای کاهش 6 هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری استان بر اساس برنامه عملیاتی سال 1403 تا پایان سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت‌الاسلام علی مظفری در تشریح برنامه های عملیاتی سال 1403 اظهار کرد: در راستای تحقق سند تحول قضایی ، "کمیته بررسی آمار و عملکرد " در استان تشکیل شده و این کمیته در 4 جلسه ای که در خرداد ماه برگزار کرده، 13 مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کاهش موجودی پرونده در شعب اجرای احکام کیفری، برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته و با مسوولیت دادستان مرکز استان کاهش 6 هزار فقره ای پرونده های موجود در شعب اجرای احکام کیفری تا پایان سال هدف گذاری شده است.

مظفری افزود: بر اساس مصوبات این کمیته ، مقرر گردید دادگستری شهرستان قزوین نسبت به پایش پرونده های اعسار و متعارف کردن شعب اجرای احکام مدنی شهرستان اقدام نموده و گزارش مستمر اقدامات صورت گرفته تا حصول نتیجه ، به کمیته گزارش دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ صلح و سازش و ترویج شیوه های جایگزین قضایی، از ظرفیت کانون و مرکز وکلا، قضات و کارکنان بازنشسته در میز خدمت دادگستری ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما