شناسهٔ خبر: 67493189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

تعویق لیگ برتر به ضرر سرخابی‌ها و سپاهان

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:سازمان لیگ قصد دارد 25 مرداد ماه لیگ برتر را شروع کند؛ این مسئله اما نیاز به زیرساخت‌های لازم دارد.به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته بحث‌های زیادی درباره زمان شروع مسابقات لیگ بیست و چهارم مطرح شده است. در این خصوص مهم‌ترین مسئله برطرف کردن عیب‌های ورزشگاه‌های لیگ برتر است. با توجه به ورود VAR به مسابقات لیگ برتر بسیاری از ورزشگاه‌ها امکان نصب تجهیزات کمک داور ویدئویی را ندارند و به همین خاطر هشدارهای لازم به آنها داده شده است.
مسئله تجهیز ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر موضوعی است که شاید زمان‌بر باشد و به همین خاطر احتمال تعویق مسابقات لیگ برتر وجود دارد.

مسئولان سازمان لیگ در تلاش هستند که روز 25 مرداد ماه مسابقات لیگ برتر را شروع کنند، اما شاید ورزشگاه‌ها آماده برگزاری لیگ در این تاریخ نشود.موضوع مهمی که باعث شده سازمان لیگ برای شروع مسابقات لیگ بیست و چهارم به یک تردید مهم بیفتد، برگزاری مسابقات لیگ نخبگان و فیفادی شهریورماه است. امیرحسین روشنک سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال تعویق شروع بازی‌های لیگ برتر گفته است: «تلاش می‌کنیم این اتفاق نیفتد، چون هم تیم ملی متضرر می‌شود و هم باشگاه‌هایی که در آسیا حضور دارند. بخشی از روند آماده‌سازی ورزشگاه‌ها در اختیار ما بوده و بخشی دیگر در اختیار باشگاه‌ها، اداره کل استان‌ها و... است.»

سازمان لیگ نمی‌خواهد نمایندگان ایران در آسیا و همچنین تیم ملی بدون بازی رسمی در لیگ برتر به مسابقات بین‌المللی بروند و همین مسئله عزم جدی را برای شروع مسابقات در تاریخ 25 مرداد ماه ایجاد کرده است. موضوعی که البته هنوز قطعی نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما