شناسهٔ خبر: 67493027 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

بنگل طلا زنانه چیست؟ +۱۰ مدل بنگل طلا زنانه

صاحب‌خبر -

تحول و تغییر همواره بخشی از صنعت مد و فشن بوده‌اند و هر روز شاهد ظهور انواع پوشش‌های جدید هستیم. دنیای زیورآلات نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنگل‌های طلا در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان محبوب‌ترین اکسسوری، بالاتر از سایر دستبندها شناخته شده‌اند. استفاده از بنگل‌ طلا زنانه به شما کمک می‌کند تا استایل و ظاهری جذاب داشته باشید.

بنگل طلا زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

دستبند بنگل طلا چیست؟

دستبند بنگل طلا زنانه، نوع خاصی از جواهرات و زیورآلات به‌شمار می‌رود که از نظر ظاهری کمی متفاوت از دیگر مدل‌هاست. دستبند بنگل طلا نوعی دستبند النگویی است که برش خاصی در طراحی آن دیده می‌شود. این برش گاهی مخفی است و گاهی کاملا مشخص، به‌صورتی که دو طرف دستبند روی مچ دست باز هستند.

مزایای خرید دستبند بنگل طلا

از مزایای دستبند بنگل طلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع کاربری: با خرید بنگل طلا، شما صاحب دو مدل زیورآلات می‌شوید؛ هم نوعی النگو و هم نوعی دستبند ساده. بنابراین با یک خرید می‌توانید دو کاربری مختلف را داشته باشید.
  • تنوع در طرح: دستبندهای بنگل طلا دارای تنوع بالایی در طرح و مدل هستند که به شما امکان انتخاب طرحی مطابق با سلیقه و روحیات خاص خود را می‌دهد.
  • سبکی و راحتی: علیرغم ظاهر سنگین، دستبندهای بنگل طلا بسیار سبک هستند و مچ دست شما را خسته نمی‌کنند.

برندهایی مانند کارتیه طرح‌های متنوع و زیبایی از دستبندهای بنگل را ارائه می‌دهند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

انواع دستبند بنگل طلا

دستبندهای بنگل طلا زنانه به دلیل زیبایی ظاهری و تغییرات شگفت‌انگیزی که در استایل افراد به وجود می‌آورند، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین زیورآلات جهان شناخته می‌شوند. این دستبندها از نظر مدل قفل و شیوه بسته شدن به سه نوع اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. بنگل طلا دو قفله: دارای یک قفل اصلی و یک قفل اضافی به نام قفل اطمینان.
  2. بنگل طلا همراه با زنجیر و قفل ساده: دارای یک زنجیر کوچک و یک قفل ساده برای بستن دستبند.
  3. بنگل طلا بدون قفل: بدون هیچ قفلی، بنابراین دستبند به‌صورت آزاد بر روی مچ قرار می‌گیرد.

مدل‌های مختلف بنگل طلا زنانه

جنس، رنگ، فرم و جواهرات به‌کاررفته در بنگل می‌تواند نوع و محل استفاده آن را تغییر دهد. برای مثال، ممکن است یک بنگل را فقط برای مراسمات رسمی و بنگل دیگری را به‌صورت روزمره استفاده کنید. در این بخش به مدل‌های مختلف بنگل طلا زنانه اشاره می‌کنیم.

بنگل طلای زنانه کاپانی

دستبند جواهر مولتی کالر کاپانی یک شاهکار طراحی است که با قابلیت فری سایز ارائه می‌شود. این دستبند زیبا از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و نگین‌هایی از نوع کوبیک زیرکونیا (CZ) با رنگ‌های مختلف (مولتی کالر) دارد. نگین‌های این دستبند شامل سنگ‌های گارنت قرمز، سترین صورتی، سنگ‌های سبز زمردی، آماتیس بنفش و یاقوت کبود هستند که زیبایی فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشند.

بنگل طلای زنانه دره مطلبی و مراتی مدل یورمن

دستبند النگویی یا بنگل طلا زنانه دُره مطلبی و مراتی مدل یورمن، با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. تمام نگین‌های آن مانند جواهرات به‌صورت مخراجی کار شده‌اند و برای اتصال آن از چسب استفاده نشده است. این دستبند زرد رنگ، طلای ۱۸ عیار دارد.

انواع مدل های بنگل طلا زنانه موجود در بازار رابشناسید

بنگل طلای دو گوی

این بنگل زیبا و ظریف با طراحی منحصر‌به‌فرد خود، همه نگاه‌ها را به سمت شما جلب خواهد کرد. بنگل طلا زنانه دو گوی با استفاده از بهترین مواد اولیه و با دقت بالا ساخته شده است. این بنگل، طلای ۱۸ عیار دارد.

بنگل طلا زنانه چه تفاوتی با دستبند طلای زنانه دارد؟

بنگل طلای زنانه قیراط مدل اوال

امروزه در بسیاری از کشورها طلاهای تلفیقی از جنس طلای 18 عیار با برنج و استیل مد شده است. فلز برنج به دلیل شباهت چگالی و رنگ با فلز طلا، ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. فلز برنج به مرور زمان رنگ و خاصیت خود را از دست نمی‌دهد و تشخیص آن از طلا به دلیل رنگ ثابت دشوار است. همچنین فلز برنج در بدن باعث جذب مواد معدنی و بهبود عملکرد سیستم دفاعی و متابولیسم بدن می‌شود.

برند قیراط یکی از بهترین و قدیمی‌ترین سازندگان طلاهای ترکیبی در ایران است که تلاش می‌کند نیاز بانوان سخت‌پسند را با ارائه محصولات با کیفیت برآورده کند. در این کالا، جنس گوی فیروزه‌ای طلایی رنگ، از طلای 18 عیار است و مقتلول از جنس برنج با آبکاری طلاست که رنگی ثابت و بدون حساسیت دارد.

بنگل طلای زنانه کارتیه

دستبند بنگل طلا زنانه کارتیه معمولا از طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شود. طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد این بنگل‌ها با الگوها، نقش‌ها و جزئیات دقیقشان شناخته می‌شوند. برند کارتیه با بیش از ۱۷۰ سال فعالیت در زمینه جواهرسازی، دارای تخصص و تاریخچه‌ای بی‌نظیر در ایجاد جواهرات با کیفیت بالا است.

بنگل طلای زنانه میخ کارتیه

این مدل از بنگل طلا زنانه نیز مدل دیگر از برند معروف کارتیه است که معمولا با طلای ۱۸ عیار طراحی و ساخته می‌شود. روی برخی از انواع بنگل میخ کارتیه سنگ‌ها و جواهرات قیمتی نیز کار شده است.

بنگل طلای مرواریدی

در این مدل از بنگل طلا زنانه، در دو طرف دستبند طلا دو مروارید پرورشی قرار گرفته است. برای کاهش قیمت این نوع دستبند می‌توان از مرواریدهای فیک نیز استفاده کرد.

بنگل طلا زنانه دو گوی مروارید یک مدل اسپرت و شیک

بنگل طلای مدل گیره و قفل

بنگل طلای گیره و قفل معمولا به دلیل ظرافت خاص خود، وزن سبکی دارد. همان‌طور که از نامش پیداست، در این مدل، دو طرف دستبند، مثل گیره و قفل به هم قلاب می‌شوند و دستبند به‌طور کامل دور مچ می‌پیچد.

بنگل طلای قلب و خط

در این مدل هم شاهد طراحی ظریفی هستیم. یک سمت از بنگل با طراحی قلب و سمت دیگر آن با طراحی ساده‌ای شبیه به خط ساخته شده است. این مدل بنگل به دلیل طرح ساده و وزن سبک خود برای استفاده روزمره نیز مناسب به‌شمار می‌رود.

بنگل طلا زنانه طرح قلب و خط ساده و سبک است

بنگل طلا زنانه مدل گره

بنگل‌ طلا زنانه هم به‌صورت تک گره و هم به‌شکل دو گره طراحی و ساخته می‌شوند. این طرح‌های خلاقانه از پیچش مفتول‌های جواهرسازی، در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند.

جمع‌بندی

بنگل‌ طلا زنانه، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین زیورآلات جهان، با طراحی‌های متنوع و زیبای خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند. این بنگل‌ها با استفاده از طلا ۱۸ عیار و جواهرات مختلف مانند الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی تزیین شده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما