شناسهٔ خبر: 67492909 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

فراخوان رویداد تصویرگری آینه دار

جوایز

فراخوان رویداد تصویرگری آینه دار دوران

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از  تسنیم، جایزه آینه دار دوران با همراهی مرکز فرهنگی تندیس، رویداد خلق اثر برای  نمایشگاه "صد تصویر تا صد سالگی" استاد باستانی پاریزی را در دو بخش سفارش اثر ( استادان) و رقابتی با هدف معرفی آثار و شخصیت این استاد تاریخ و ادبیات برگزار می‌کند.

هنرمندان متقاضی بعد از ارسال درخواست شرکت به آدرس اینترنتی tandis@jayezetandis.ir و مشخص شدن موضوع تصویرگری برای آن‌ها، به رقابت برای حضور در نمایشگاه خواهند پرداخت و از میان آثار راه یافته به نمایشگاه، آثار برگزیده رویداد انتخاب و معرفی خواهد شد.

انتشار فراخوان دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا 2023

آثار حاضر در نمایشگاه از میان هر دو بخش رقابتی و غیر رقابتی (سفارش اثر) خواهند بود. در بخش نمایشگاهی این رویداد تکنیک آثار آزاد است و ابعاد آثار برای حضور در نمایشگاه باید40*30 سانتی متر باشد. در بخش رقابتی امکان تغییر ابعاد وجود دارد و هچنین در این بخش، موضوع آثار از سوی دبیر خانه انتخاب و اعلام می شود. هنرمندان می توانند برای هر  بخش آثار جداگانه ارسال کنند.

آثار راه یافته به بخش نمایشگاه 15٫000٫000 ریال کمک هزینه دریافت می‌کنند و از میان آثار نمایشگاه به انتخاب هیئت داوران، آثار منتخب برای حضور در نمایشگاه «از پاریز تا پاریس» معرفی و خریداری خواهد شد.

در بخش غیر رقابتی هم مبلغ 50٬000٬000 ریال برای سفارش هر اثر و  50٬000٬000 ریال هم پس از  انتخاب اثر برای حضور در نمایشاه «از پاریز تا پاریس» در نظر گرفته شده است.

این رویداد به دبیری سید عباس دعایی و دبیری هنری اکبر نیکان پور برگزار می‌شود. علی اکبر صادقی، مصطفی گودرزی، کوروش پارسانژاد، محمد رضا دوست محمدی و مهنوش مشیری داوری آثار را بر عهده خواهند داشت.

هنرمندان می‌توانند از دو مسیر پست الکترونیکی  tandis@jayezetandis.ir و شماره تلفن 09338800336 در شبکه‌های اجتماعی با دبیرخانه رویداد در اتباط باشند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما