شناسهٔ خبر: 67491241 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعلام شرایط و جوایز رویداد «صد تصویر تا صد سالگی» باستانی پاریزی

فراخوان رویداد تصویرگری آینه‌دار دوران «صد تصویر تا صدسالگی» محمد ابراهیم باستانی پاریزی منتشر و شرایط حضور در این رویداد اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رویداد، جایزه آینه‌دار دوران با همراهی مرکز فرهنگی تندیس، رویداد خلق اثر برای  نمایشگاه «صد تصویر تا صد سالگی» باستانی پاریزی را در دو بخش سفارش اثر (استادان) و رقابتی با هدف معرفی آثار و شخصیت این استاد تاریخ و ادبیات برگزار می‌کند. 

هنرمندان متقاضی بعد از ارسال درخواست شرکت به آدرس اینترنتی tandis@jayezetandis. ir و مشخص شدن موضوع تصویرگری برای آن‌ها، به رقابت برای حضور در نمایشگاه خواهند پرداخت و از میان آثار راه یافته به نمایشگاه، آثار برگزیده رویداد انتخاب و معرفی خواهد شد. 

آثار حاضر در نمایشگاه از میان هر دو بخش رقابتی و غیر رقابتی (سفارش اثر) خواهند بود. در بخش نمایشگاهی این رویداد تکنیک آثار آزاد است و ابعاد آثار برای حضور در نمایشگاه باید۴۰*۳۰ سانتی متر باشد. در بخش رقابتی امکان تغییر ابعاد وجود دارد و هچنین در این بخش، موضوع آثار از سوی دبیر خانه انتخاب و اعلام می‌شود. هنرمندان می‌توانند برای هر  بخش آثار جداگانه ارسال کنند. 

آثار راه یافته به بخش نمایشگاه ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کمک هزینه دریافت می‌کنند و از میان آثار نمایشگاه به انتخاب هیئت داوران، آثار منتخب برای حضور در نمایشگاه «از پاریز تا پاریس» معرفی و خریداری خواهد شد. 

در بخش غیر رقابتی هم مبلغ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال برای سفارش هر اثر و  ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال هم پس از  انتخاب اثر برای حضور در نمایشاه «از پاریز تا پاریس» در نظر گرفته شده است. 

این رویداد به دبیری سیدعباس دعایی و دبیری هنری اکبر نیکان‌پور برگزار می‌شود. علی‌اکبر صادقی، مصطفی گودرزی، کوروش پارسانژاد، محمدرضا دوست‌محمدی و مهنوش مشیری داوری آثار را بر عهده خواهند داشت. 

هنرمندان می‌توانند از دو مسیر پست الکترونیکی  tandis@jayezetandis. ir و شماره تلفن ۰۹۳۳۸۸۰۰۳۳۶ در شبکه‌های اجتماعی با دبیرخانه رویداد در اتباط باشند.

انتهای پیام/

نظر شما