شناسهٔ خبر: 67491259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرکز تخصصی و آموزشی خانواده و ازدواج "هم نفس" در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افتتاح شد

زاهدان - ایرنا - مرکز تخصصی و آموزشی خانواده و ازدواج "هم نفس" به همت نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه‌اندازی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهران روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار کرد: این مرکز در چهار محور آموزش، مشاوره، همسان گزینی و تسهیلات به دانشگاهیان خدمات ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: انواع دوره‌های آموزشی و عمومی شامل مهارت‌های زندگی، مهارت‌های ارتباط موثر، تربیت فرزند، مهارت‌های پیش از ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت جنسی، ارتباط فرزندان با والدین و دوره تخصصی تربیت مشاور خانواده در این مرکز برگزار می‌شود.

مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: مراجعان به این مرکز می‌توانند از مشاوره قبل از ازدواج، همسرداری و زوج درمانی، مشاوره خانواده، مشاوره فردی و شخصیت، مشاوره تربیتی کودکان و نوجوانان، مشاوره بالینی، مشاوره تحصیلی و مسیر شغلی بهره مند شوند.

وی افزود: همچنین در این مرکز انواع تست های روانشناختی و تست های مرتبط با شخصیت و سلامت روان ارائه می شود.

حجت الاسلام مهران در خصوص خدمات همسان گزینی این مرکز گفت: همرسانی در این مرکز براساس اطلاعات علمی و مشاوره قبل از ازدواج و انجام تست‌های روانشناختی با همکاری دانشگاه های کشور و استان انجام می‌شود و دانشجویانی که از طریق سامانه همرسان ازدواج می کنند از پنج سال خدمات مشاوره رایگان بهره مند خواهند شد.

نظر شما