شناسهٔ خبر: 67494709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

حضور مردم کردستان در انتخابات ۱۵ تیر دشمن‌شکن خواهد بود

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در نوبت دوم انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیر گفت: حضور مردم کردستان در این انتخابات مثل سایر نقاط کشور پررنگ و دشمن‌شکن خواهد بود و سرافراز از این آزمون الهی بیرون می‌آیند.

صاحب‌خبر -

سردار گشتاسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز روز بسیار حساسی است لذا در هر کجای استان هستیم و شرایط برای ما آماده است باید نقش‌آفرینی کنیم و این ثبات و آرامشی که داریم را در انتخابات رقم بزنیم.

وی گفت: تبیین مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از ماموریت همه ملت ایران است زیرا کشتی انقلاب با یک انتخاب صحیح، مبتنی بر ویژگی‌های انقلابی‌گری و ولایت‌مداری به ساحل آرامش خواهد رسید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: قطعاً امروز همه ملت ایران برای اینکه ثابت کنند پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده‌اند در این عرصه سیاسی حضور حماسی خواهند داشت.

وی افزود: هر رای از طرف مردم تیری به چشم دشمنان نظام است چرا که مردم همیشه با حضور خود و پشتیبانی از این انقلاب طعم شکست تلخ را به دشمنان چشانده‌اند.

سردار گشتاسبی مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی را وظیفه تک‌تک آحاد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که خادم ملت و به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلاب اعتقاد داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم استان کردستان همواره ثابت کرده‌اند همه‌جا یار و همراه انقلاب خود هستند افزود: به‌ عنوان متولیان حفظ امنیت در استان خدمت مردم عرض می‌کنیم که همه برنامه‌ها و اقدامات لازم برای تأمین امنیت در انتخابات برقرار است.

نظر شما