شناسهٔ خبر: 67489823 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت بیش از ۳۰۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تهرانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تهران از پرداخت ۳ هزار و ۹۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

 اکبر بیات با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق امداد ولایت در سال جاری، گفت: در بهار امسال بالغ بر ۳ هزار و ۹۲ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۷۵۲ فقره وام کارگشایی، ۳۰۲ فقره وام اشتغال، ۲۲ فقره تأمین مسکن و ۱۶ فقره در قالب امور فرهنگی پرداخت شده است. بیات میزان کل تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته را ۴۲۴ میلیارد تومان به تعداد ۲۰ هزار و ۲۹۶ فقره اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با ۳۷۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان به تعداد ۱۷ هزارو ۷۰۰ فقره در سرفصل تسهیلات کارگشایی پرداخت شد. مدیرامور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران با اشاره به اینکه در استان تهران چهار شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فعالیت دارند، تصریح کرد: علاوه بر شعب، در دفاتر ادارات کمیته امداد استان تهران نیز یک نفر به عنوان عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود، افزود: برای تسهیلات بالای ۱۰میلیون تومان نیز ۳ درصد، فقط یکبار به عنوان کارمزد دریافت می‌شود. شایسته ذکر است: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www. sqev. ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند و همچنین از طریق مراجعه به شعبات و یا دفاتر کمیته امداد در استان تهران نسبت به مشارکت در طرح‌های این صندوق و بویژه طرح قرض ماندگار (کمک به قرض الحسنه) مشارکت نمایند.

نظر شما