شناسهٔ خبر: 67480154 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پرداخت بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تهرانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تهران از پرداخت ۳۰۹۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان تهران و سایر متقاضیان نیازمند واجد شرایط در بهار سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکبر بیات امروز_ سه‌شنبه دوازدهم تیر_ با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق امداد ولایت در سال جاری اظهار کرد: در بهار سال جاری بالغ بر ۳۰۹۲ فقره وام قرض‌ الحسنه به مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: از کل تسهیلات پرداخت شده تعداد ۲۷۵۲ فقره وام کارگشایی، ۳۰۲ فقره وام اشتغال، ۲۲ فقره تأمین مسکن و ۱۶ فقره در قالب امور فرهنگی پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران گفت: میزان کل تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته ۴۲۴ میلیارد تومان به تعداد ۲۰ هزار و ۲۹۶ فقره و بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با ۳۷۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان به تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۰ فقره در سرفصل تسهیلات کارگشایی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه در استان تهران چهار شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فعالیت دارند، تصریح کرد: علاوه بر شعب، در دفاتر ادارات کمیته امداد استان تهران نیز یک نفر به عنوان عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کند.

بیات با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز سه درصد، تنها یک بار به عنوان کارمزد دریافت می‌شود.

نظر شما