شناسهٔ خبر: 67489632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محکومیت هفت میلیارد ریالی تاوان قاچاق لاستیک دولتی در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه هفت میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریالی یک واحد صنفی عرضه لاستیک دولتی در همدان برای خرید و فروش ۳۶۸ حلقه لاستیک خودروی سبک بر خلاف ضوابط تعیینی دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرضیه یونسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان پرونده خرید و فروش کالا بر خلاف ضوابط تعیینی دولت و مشمول قانون قاچاق شامل انواع لاستیک خودروی سبک به ارزش ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالای گزارش شده محکوم کرد.

یونسی گفت: همچنین شعبه به دلیل فروش کالا توسط واحد صنفی ، متخلف را به ازای ضبط کالا معادل ارزش کالا و در مجموع به پرداخت بیش از هفت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

نظر شما