شناسهٔ خبر: 67488281 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برای سومین سال پیاپی

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

آیین دانش آموختگی و جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پسر و دختر دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی صبح روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

اسماعیل عجم مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با بیان این خبر افزود: آیین دانش آموختگی و جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی صبح روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه با حضور ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: امسال برای سومین بار جشن مشترک دانشجویان دانشگاههای علم بزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار می شود و امسال ویژه برنامه های خوبی برای دانشجویان علوم پزشکی تدارک دیده شده است.

عجم خاطرنشان کرد: علاوه بر این، کارگاههای آموزشی و تفریحی یک روز قبل از برگزاری جشن فارغ التحصیلی برای دانشجویان دانش آموخته تدارک دیده شده است که بدون شک باعث نشاط و پویایی آنها خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت اظهار کرد: جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی از ساعت ۹ تا ۱۱ و نیم صبح در دارالمرحمه صحن آستان قدس رضوی با حضور میهمانان و مدیران ستاد وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرائت سوگندنامه، اجرای مراسم تواشیح و سرود دسته جمعی، سخنرانی و ... از جمله برنامه های جانبی این مراسم است.

آیین فارغ التحصیلی در واقع جشن و شروع تعهد و قرائت سوگندنامه دانشجو است و دانشجویان بویژه دانشجویان علوم پزشکی که آینده نظام سلامت جامعه را می‌سازند و با قشر بیمار سر و کار دارند، در واقع با حضور در مراسم فارغ التحصیلی، سوگند یاد می‌کنند که در نظام سلامت و در مسیر خدمت به مردم و بیماران، از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با احساس تعهد و مسئولیت، در تحقق اهداف جامعه پزشکی قدم بردارند.

نظر شما