شناسهٔ خبر: 67487721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری بوشهر:

همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار بوشهر از راه مناسب برخوردار شدند

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با تلاش دولت سیزدهم همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار این استان از راه مناسب برخوردار شدند.

صاحب‌خبر -

عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دولت سیزدهم طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی در استان بوشهر آغاز شده که بهره‌برداری از آنها نقش مهمی در بهبود ایمنی عبور و مرور در استان بوشهر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برخی از پروژه‌ها در استان بوشهر سال‌ها به عنوان یک مطالبه مهم توسط مردم مطرح می‌شد که توسط دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یکی از این پروژه‌ها را ساخت پل درودگاه در دشتستان عنوان کرد و افزود: راه ریز به سرچشمه و راه باغان به سرچشمه از دیگر پروژه‌های مهم است که در این دولت آغاز و افتتاح شد.

وی با اشاره به ساخت پل سید رضا و پل گشویی افزود: راه تنگ‌ارم به نمازگاه از دیگر مطالبات جدی مردم بود که اکنون در دست اجرا قرار گرفته است.

اخترشناس بیان کرد: از دیگر پروژه‌ها می‌توان به راه شیرینو - گله‌دار، آبدان - دیر، گردنه عامری، قطعات دیلم بهبان و پیچ‌های جاشک از دیگر پروژه‌ها است که درا ین دولت اجرا شده است.

نظر شما