شناسهٔ خبر: 67487513 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اصحاب رسانه پل ارتباطی مابین مردم و نظام جمهوری اسلامی، هستند | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصحاب رسانه را پل ارتباطی مابین مردم و نظام جمهوری اسلامی، دانست و بیان کرد اصحاب رسانه می‌توانند مسیر پیشرفت و توسعه را بیش از پیش هموار سازند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به تحقق مشارکت بالغ بر ۴۹.۱۱ درصدی مردم استان در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقدامات صورت گرفته در سطح استان در حوزه های مختلف و عملکرد و دستاوردهای حاصل شده، یقیناً در بحث تحقق مشارکت تاثیر شایانی داشته است.
در این جلسه سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان کرد: با توجه به اقدام‌ها و برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای تامین ارتباطات امن و پایدار در روز انتخابات فراهم شده بود و در تلاشیم تمام زیرساخت های ارتباطی استان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پایدار و هم مشکل خاصی رخ ندهد.
در پایان استاندار سمنان بر لزوم دعوت عمومی برای حضور پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: با توجه به تاکید مقام‌ معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور مردم، لازم است دستگاه ها، گروه ها و سازمان های مختلف جامعه هدف خود را به حضور در پای صندوق های رای تا لحظه آخر دعوت نمایند.

نظر شما