شناسهٔ خبر: 67487033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

رئیس جمهور ‌آینده‌ باید نشان دهد به وعده‌های خود عمل می‌کند

دلال آلبوشهبازی

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم شایسته‌سالاری گفت: کسانی که وارد صحنه ریاست جمهوری می‌شوند نباید وام‌دار قدرت سیاسی، مالی و قومی باشند؛ آن‌ها باید وام‌دار مردم باشند نه کسانی که از آن‌ها پشتیبانی مالی یا سیاسی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است. امیدواریم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و گلایه‌ها، اعتراضات و مطالبات خود را در رای ندادن نشان ندهند و مطالبات خود را از طریق راه‌های دیگر بیان کنند.

وی افزود: ‌هر کسی به ایران علاقه دارد هر چند مسائلی در نظام جمهوری اسلامی ایران اشکال داشته باشد، باید برای اقتدار کشور در انتخابات شرکت کند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع مهم بعدی در خصوص انتخابات، انتخاب فرد اصلح است. امیرالمومنین(ع) فرمودند این سمت‌ها را طعمه برای خود نگذارید و آن‌ها را امانت برای خود بدانید، بنابراین کسی باید رئیس جمهور شود که رئیس جمهوری را امانتی برای خود بداند.

حسن‌زاده عنوان کرد: فردی که رئیس جمهور می‌شود باید نشان دهد به وعده‌های خود عمل می‌کند و باید برنامه عملی داشته باشد نه اینکه برنامه‌های خود را روی کاغذ بیاورد. تعامل با قوه مقننه به عنوان ریل‌گذار قوه مجریه و رعایت اخلاق و آداب هم برای رئیس جمهور بسیار مهم است.

وی افزود: رئیس جمهور باید قدرت ایستادگی در برابر زورگویان دنیا را داشته باشد، در مقابله با فساد جدی باشد و به هر شکلی توسعه را انجام ندهد. اجرای عدالت نیز باید در کار رئیس جمهور مد نظر قرار بگیرد.

‌وی عنوان کرد: امیدواریم انتخابات پرشوری رقم بخورد و حماسه دیگری در روز جمعه رقم بزنیم.

انتهای پیام

نظر شما