شناسهٔ خبر: 67485507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره):

افزایش ۳ برابری پرداخت مستمری مددجویان کمیته امداد در دولت سیزدهم

اعظم قهرمانی

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) از افزایش سه برابری پرداخت مستمری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در دولت سیزدهم خبر داد.

صاحب‌خبر -

لاله افتخاری در آیین افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت تابستان در استان خراسان شمالی اظهار کرد: دولت رئیسی توجه ویژه‌ای به محرومان، نیازمندان به ویژه مستمربگیران داشت.

وی افزود: ارائه آموزش های مهارتی از اهداف کمیته امداد در برنامه‌های اوقات فراغت است و خانواده‌ها نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.

افتخاری با بیان اینکه تعطیلات اوقات فراغت تابستان فرصتی طلایی برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان است افزود: دانش آموزان و خانواده‌ها می‌توانند در این فرصت فارغ از چارچوب‌های مدارس و دانشگاه‌ها برای بازنگری در زندگی و آینده خود استفاده کنند.

وی همچنین با بیان اینکه اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان فرصت خوبی برای حرفه آموزی و تقویت استعدادها و مهارت‌ آنان است بیان کرد: کمیته امداد در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است.

بهره‌مندی ۱۴ هزار نفر از برنامه‌های اوقات فراغت تابستان کمیته امداد خراسان شمالی

مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی نیز در این آیین اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته ۱۴ هزار نفر از مددجویان در کلاس‌های اوقات فراغت این نهاد شرکت می‌کنند.

وی افزود: چهار کانون فرهنگی، آموزشی و تربیتی ثابت و بیش از ۵۵ کانون موقت در مساجد و محلات و کانون‌های فرنگی مساجد برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند فعالیت خواهند داشت.

الهی راد ادامه داد: برنامه‌های آموزشی و مهارت آموزی شامل طراحی، نقاشی، خوشنویسی، کامپیوتر، رباتیک، گیاهان دارویی، برنامه‌های اعتقادی و فرهنگی شامل نماز، قرآن، نهج البلاغه و احکام و همچنین برنامه‌های ورزشی شامل والیبال و فوتسال است.

وی بیان کرد: امسال در راستای اجرای این برنامه‌ها ۳۲۰۰ نفر به اردوهای داخل و خارج از استان از جمله قم، مشهد، اصفهان، کرمانشاه و... اعزام خواهند شد.

در این آیین ۱۳۹ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به ارزش هر سری ۳۷ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

انتهای پیام

نظر شما