شناسهٔ خبر: 67486347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار لرستان:

مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی فرد اصلح را انتخاب کنند

خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی فرد اصلح را در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در آئین توزیع ۹۲۴ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان لرستان که با همکاری لشگر ۸۴ نیروی زمینی ارتش در پادگان بدرآباد برگزار شد، اظهار داشت: انتظار می‌رود همه پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند و در انتخاب خود به اصلح رأی دهند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور توجه ویژه‌ای به محرومان داشتند، اظهار کرد: برنامه‌هایی از جمله تهیه جهیزیه برای نوعروسان نشان‌دهنده وحدت و همدلی و توجه آحاد نیروهای مسلح به نیازمندان است و نیروهای نظامی علاوه بر دفاع از میهن و مقابله با دشمن در خدمت مردم و مشغول خدمات‌رسانی به آنها هستند.

استاندار لرستان با اشاره به خدمات ارتش جمهوری اسلامی در سیل ۹۸ لرستان ادامه داد: خدمات نیروهای مسلح برای کمک به مردم در زمینه‌های مختلف موردتوجه بوده است.

شفقت با بیان اینکه کمیته امداد به‌منظور توجه به مستضعفان و محرومان تشکیل شده و در طول ۴۵ سال خدمات بسیاری خوبی ارائه کرده است، عنوان کرد: توجه به محرومان امید به زندگی و نشاط را در بین این خانواده‌ها افزایش می‌دهد و این خدمات جزو مأموریت‌های نهاد مقدس کمیته امداد است.

وی بیان کرد: در دولت شهید رئیسی تمام دولت به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید در کنار محرومان حضور می‌یافت و به آنها توجه می‌کرد با اشاره به شهادت شهید جمهور بیان کرد: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و طبق قانون اساسی باید رئیس‌جمهور بعدی انتخاب و دولت بعدی تشکیل شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در مرحله نخست انتخابات ریاست‌جمهوری هیچ‌کدام از داوطلبان نتوانستند ۵۰ درصد آرا را کسب کنند افزود: بر اساس قانون اساسی مردم نقش اساسی را در انتخاب دولت دارند و مرحله دوم انتخابات روز جمعه برگزار می‌شود.

شفقت، گفت: همه مردم استان برای حضور در پای صندوق مبلغ باشند، چراکه این موضوع توانمندی و قدرت برای جمهوری اسلامی خلق می‌کند و چشم طمع دشمنان را کور می‌کند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود همه پای صندوق حضور داشته باشند و در انتخاب اصلح به کسی رأی دهید که مسیر این دولت را دنبال کند و معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند را داشته باشد.

نظر شما