شناسهٔ خبر: 67484859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برگزاری آیین دانش‌آموختگی و تجلیل از دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد و بی شک افرادی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و می‌توانند از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند، قابلیت‌های بالایی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ سه شنبه دوازدهم تیر _ در آئین دانش‌آموختگی و تجلیل از دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد و بی شک افرادی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و می‌توانند از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند، قابلیت‌های بالایی دارند.

وی گفت: مجموعه دانشگاه از هیچ تلاشی برای دانشجویان بین‌الملل فروگذار ننموده‌اند و امیدواریم که دانشجویان بین‌الملل سفیران خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این مرحله ۸۰ دانشجوی بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فارغ التحصیل شدند که این دانشجویان در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی مشغول به تحصیل بودند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال گذشته در فهرست دانشگاه‌های مورد تأیید دولت مرکزی عراق قرار گرفت.

محمدی گفت: این دانشگاه پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه دوم را در جذب دانشجویان بین‌الملل به خود اختصاص داده است.

در ادامه یحیی پاسدار مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به مهمانان خارجی خوش آمد می‌گویم و به فارغ التحصیلان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در عرصه بین‌المللی سازی بسیار حائز اهمیت است و عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه الواسط عراق یکی از افتخارات ما در دانشگاه می‌باشد.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که همواره پشتیبان بین المللی سازی هستند و حمایت‌های بی دریغ ایشان، همچنین از رؤسای دانشکده‌ها که تربیت و آموزش دانش آموختگان بین الملل را به عهده داشتند قدردانی می‌کنم.

در ادامه این مراسم، مازن الحسنی رئیس دانشگاه الواسط عراق گفت: فارغ التحصیلی شما دانشجویان پر تلاش را تبریک می گویم و خوشحالم که در مراسم دانش آموختگی دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حضور دارم.

وی گفت: استانداردهای علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باعث شده که فارغ التحصیلان این دانشگاه از نظر علمی در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته باشند و بتوانند خدمات بالینی خوبی به مردم کشور خود ارائه دهند.

رئیس دانشگاه الواسط عراق گفت: توسعه همکاری دانشگاه‌های الواسط عراق و علوم پزشکی کرمانشاه گامی مؤثر در تعامل بیشتر علمی و پژوهشی خواهد بود.

نظر شما