شناسهٔ خبر: 67482738 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

شهردار صدرا خبر داد: اجرای طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در صدرا

صاحب‌خبر -

شهردار صدرا با اشاره به تمرکز بر بهبود خدمات شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، طرح جمع آوری سگ‌های بلاصاحب را به عنوان یک اولویت اجرایی معرفی کرد.

مجتبی پارسایی امروز، ۱۲ تیرماه با بیان اینکه پروژه ها بر اساس نیازهای شهر و شهروندان اجرا می شوند، اظهار داشت: از طریق سامانه 137 پذیرای مطالبات مردمی هستیم.

وی با اعلام رسیدگی به یکی از مشکلات دیرینه ای که در شهر صدرا وجود دارد، گفت: جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب یکی از اقدامات ویژه شهرداری صدرا در حوزه خدمات شهری است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار صدرا با اشاره به این موضوع که از گزارش های مردمی به منظور ارتقای وضعیت شهر استقبال می کنیم، بیان داشت: چندین گروه شناسایی در قالب گشت‌های میدانی به منظور شناسایی محل تجمع سگ‌های بلاصاحب و جمع آوری آنها در حال فعالیت هستند.

پارسایی با تاکید بر این موضوع که سلامت حیوانات در زمان جمع آوری و نگهداری حفظ خواهد شد، بیان داشت: سگ‌های بلاصاحب به مرکز نگهداری با وسعت دو هزار مترمربع در منطقه ملوس جان منتقل می‌شوند.

وی با ارایه توضیحاتی در این زمینه گفت: این مرکز مجهز به درمانگاه، آزمایشگاه و اکیپ‌های دامپزشکی است.

به گفته شهردار صدرا، سگ‌های بلاصاحب در مرحله اول توسط دامپزشک معاینه شده و پس از تزریق واکسن و عقیم سازی، حیوانات بیمار در قرنطینه تحت درمان قرار می گیرند.

پارسایی با تاکید بر این موضوع که تمامی مطالبات جامعه در دستور پیگیری و رسیدگی قرار می گیرد از شهروندان صدرا دعوت کرد از طریق سامانه 137 با شهرداری صدرا در تماس باشند.

شهردار صدرا در پایان از شهروندان درخواست کرد هشدارهای کارشناسان و دامپزشکان مبنی بر عدم تغذیه غیراصولی حیوانات بلاصاحب را جدی بگیرند.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما