شناسهٔ خبر: 67481746 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشاورط: نخستین گروه حجاج ۱۸ تیرماه وارد فرودگاه شیراز می شوند

مدیر کل فرودگاه‌های فارس گفت: نخستین گروه از حجاج خانه خدا از استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه هجدهم تیرماه جاری از جده وارد فرودگاه بین المللی شیراز می شوند. مدیر کل فرودگاه‌های فارس گفت: نخستین گروه از حجاج خانه خدا از استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه هجدهم تیرماه جاری از جده وارد فرودگاه بین المللی شیراز می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، فخرالدین کشاورز، سه شنبه در جلسه هماهنگی عملیات بازگشت پروازهای حج تمتع استان فارس در شیراز اظهارداشت: عملیات بازگشت حجاج به مدت ۶ روز و تا ۲۳ تیرماه با انجام ۱۴ پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی، با اشاره به آمادگی عوامل فرودگاهی برای استقبال شایسته از حجاج ادامه داد: برای انجام هرچه بهتر این عملیات، هماهنگی لازم با تمام ارکان و مجموعه های مستقر در فرودگاه انجام شده و برای ارتقای سطح کیفی خدمات، تامین تجهیزات ترمینالی از قبیل چرخ دستی، صندلی‌، چک و بازبینی تسمه نقاله‌ها، تامین سرمایش سالن مستقبلین و افزایش کارکنان خدمات و باربری نیز پیش بینی و انجام خواهد شد. 

وی تاکید کرد:همچنین به منظور پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری تب دنگی در جریان بازگشت حجاج، هماهنگی‌های لازم بین مجموعه های فرودگاهی و پایگاه امداد مرزی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.

انتهای پیام 

نظر شما