شناسهٔ خبر: 67481239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

️خط کشی بیش از ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۳ ماهه سال‌جاری بیش از ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خط کشی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: با هدف افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای طی ۳ ماهه اول سال جاری در بیش از ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خط کشی انجام شده است.

وی گفت: خط کشی محورهای مواصلاتی یکی از عناصر اصلی اقدام‌های پیشگیرانه و ایمن سازی است که با انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان موجب افزایش ایمنی در جاده‌ها، افزایش قابلیت دید و ارائه هشدار و اطلاعات لازم به رانندگان می‌شود.

کهریزی افزود: عملیات خط کشی در محورهای اصلی و شریانی هم‌زمان با محورهای فرعی انجام می‌شود و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته عملیات خط کشی هم‌زمان به‌صورت ۲ اکیپ عملیاتی در حال انجام است.

وی با اشاره به عملیات خط کشی در محور بزرگراه کربلا، محور اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) گفت: در مقاطعی از بزرگراه کربلا عملیات بهسازی و روکش آسفالت در حال انجام است و تا قبل از آغاز کنگره عظیم اربعین این محور به‌صورت کامل خط کشی خواهد شد.

کهریزی یادآور شد: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت رفع شود.

نظر شما