شناسهٔ خبر: 67479147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس | جدایی قطعی یک سپاهانی به مقصد استقلال

مدافع چپ دو فصل اخیر سپاهان تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میلاد زکی‌پور پس از دو سال موفق در سپاهان که یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود، تصمیم به جدایی گرفت و در حالی که صحبت از حضورش در استقلال مطرح شده، برای تمدید قرارداد با طلایی پوشان به توافق نرسید تا احتمالا دوباره به پایتخت برگردد و پیراهن آبی را بر تن کند.

این مدافع چپ که در فصل اخیر هفت بازی در لیگ قهرمانان آسیا و 27 بازی در لیگ برتر برای سپاهان انجام داد و نمایش موثری در ترکیب طلایی پوشان داشت، حالا خبر از پایان کارش در این تیم اصفهانی داد و در پیامی احساسی نوشت:

«درود به همه هواداران عزیز باشگاه بزرگ سپاهان
نوشتن از بهترین و خاطره‌انگیزترین دورانی که در کنار شما و مردم شریف اصفهان داشتم،
کار راحتی نیست چون آنقدر به من لطف داشتید و لحظات به یادماندنی برای من رقم زدید که هیچوقت نمی‌توانم آنها را فراموش کنم.
مدیران عزیز، کارکنان و تمام عوامل زحمتکش در باشگاه سپاهان صمیمانه و حرفه‌ای با من برخورد داشتند که همیشه به نیکی از آنها یاد می‌کنم.
سرمربی محترم تیم آقای مورایس و تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم، من را در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار دادند و در کنار هم لحظات شیرین زیادی را سپری کردیم که خدا را شکر در نهایت به قهرمانی در جام حذفی منجر شد و توانستیم حداقل حق خودمان را در این دو سال بگیریم.
از صمیم قلب و تمام وجودم دوست داشتم در سپاهان بمانم، اما شرایط برای ادامه همکاری فراهم نشد و حالا مجبورم به سختی از کلمه خداحافظی استفاده کنم. لحظه‌ای که نمی‌خواستم رقم بخورد...
شما هواداران و اعضای باشگاه بزرگ سپاهان و مردم عزیز اصفهان همیشه در قلب من جای دارید.
به امید دیدار.»

2049731

258 258

نظر شما