شناسهٔ خبر: 67491046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثبت‌نام مجدد برای انتخابات بولینگ و بیلیارد پس از ۲ سال بلاتکلیفی

ظریفه ملک‌پور

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد از ثبت نام مجدد نامزدها برای شرکت در انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزرش ایسنا، ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد در تیر ۱۴۰۱ انجام شد که صلاحیت صمد ولی‌زاده، محمدرضا غلامزاده و کامبیز صنعتی برای احراز پست ریاست فدراسیون از سوی نهادهای نظارتی وزارت ورزش تایید شد.

سال گذشته انتخابات این فدراسیون دو بار به تاخیر افتاد و اکنون بعد از گذشت ۲ سال که خبری از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیست، علی سلطانپور سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد خبر از ثبت نام مجدد نامزدهای این فدراسیون داد.

وی گفت: طی جلسه‌ای که روز گذشته با دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی داشتم تصمیم بر این شد که برای برگزاری مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد ثبت نام مجدد داشته باشیم. البته هنوز نامه رسمی از سوی وزارت ورزش در خصوص آغاز ثبت‌نام مجدد از کاندیداها دریافت نکرده‌ایم و به محض اعلام رسمی از سوی وزارت ورزش، ثبت‌نام از کاندیداها آغاز خواهد شد.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پایان تصریح کرد: تلاش بر این است که پس از انجام ثبت‌نام مجدد از نامزدها زودتر فرایند برگزاری انتخابات را آغاز و ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده انتخابات را برگزار کنیم تا زودتر تکلیف ریاست این فدراسیون مشخص شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما