شناسهٔ خبر: 67478763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشت هزار واحد راکد در دولت شهید رئیسی به چرخه تولید بازگشت

یاسوج- ایرنا- وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه اقتصادی گفت: ۳۰ هزار واحد تولیدی راکد در کشور و در شروع کار دولت سیزدهم وجود داشت که هشت هزار مورد از این واحدها در زمان شهید رئیسی فعال و به چرخه تولید بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امروز سه شنبه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت با حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه اقتصادی برگزار شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه اقتصادی اظهار کرد: در سالیان گذشته تولید کشور برای خیلی از مقامات دولتی هیچ ارزشی نداشت.

وی تأکید کرد: موضوع رفاه و میشت مردم و تولید همواره برای شهید رئیسی مهم بود.

عبدالملکی با بیان اینکه کیفیت تولید برخی از واحدهای تولیدی کشور ما بین‌المللی است، افزود: دروازه‌های دیپلماسی ما در گذشته باز نبود و می‌خواستند با دو یا سه کشور فقط ارتباط برقرار کنند.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی مسیر دروازه های دیپلماسی را تغییر داد و با کشورهای خلیج فارس، اروپای شرقی و آمریکای لاتین ارتباط برقرار کرد.

عبدالملکی عنوان کرد: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و بریکس اقدام مهمی در دولت سیزدهم بود و هم اینک مسیر برای سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان هموار شده است.

وی گفت: نباید سرمایه‌ها و تولید صرف دلال‌بازی، ارز و دلار، باغ و خودروهای لاکچری شود.

فعالان و تولیدکنندگان اقتصادی و سرمایه گذاران باید سطح کلان را ببیند و تلاش شود که دروازهای دیپلماسی ایران بر روی کشورهای مختلف دنیا باز باشد.

عبدالملکی گفت: شهید رئیسی یک لحظه از مشکلات مردم، تولید و دغدغه فعالان اقتصادی غفلت نکرد. در کمتر از سه سال عملکردی از خود به یادگار گذاشت که مورد توجه همه قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، عبدالملکی به‌منظور حضور در همایش حامیان جلیلی در شهرهای مختلف به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

او قرار است که امروز در جمع حامیان جلیلی در شهر یاسوج سخنرانی کند و فردا هم به شهرهای دهدشت و قلعه‌رئیسی سفر می‌کند و در همایش حامیان سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهد کرد.

نظر شما