شناسهٔ خبر: 67481056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

‌برگزاری رویداد «روز باز دانشگاه» در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

فریبا قاسمی

مدیر گروه آموزش مجازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: رویداد روزباز دانشگاه با هدف شناخت ظرفیت‌های دانشگاه امام خمینی(ره) با محوریت معرفی دانشگاه در روز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ ویژه دانش‌آموزان مقطع دوازدهم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مسعود سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد «روزباز دانشگاه» با هدف شناخت ظرفیت‌های دانشگاه امام خمینی (ره) با محوریت معرفی دانشگاه در روز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر مقطع دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت در نشست مشاوره انتخاب رشته تحصیلی، آشنایی با رشته‌های آموزشی موجود در دانشکده‌ها و آشنایی با انجمن‌های علمی دانشجویی، بازدید از توانمندی‌های دانشگاه بین‌المللی امـام خمینی (ره)، بازدید از نمایشگاه مستقر در محل برگزاری رویداد و همچنین  بازدید از دانشکده‌ها، گروه‌های آموزشی و آزمایشگاه‌های تخصصی از برنامه‌هایی است که در این رویداد برنامه‌ریزی شده است.

مدیر گروه آموزش مجازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: سابقه علمی استان قزوین نشان داده که بسیاری از دانش‌آموزان این استان مستعد پذیرش در بهترین دانشگاه‌ها هستند و با توجه به اینکه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) جزو دانشگاه‌های مطرح و اعضای هیئت علمی سرآمد است، با این حال دانش‌آموزان قزوینی به صورت درست راهبری نمی‌شوند.

وی ادامه داد: چنانچه یک دانشجو مشاوره صحیح در خصوص انتخاب رشته و دانشگاه در محل زندگی خود داشته باشد، می‌تواند از فرصت اشتغال و تشکیل خانواده زودتر استفاده کند، بنابراین در این رویداد یک روزه، انتخاب آگاهانه محل تحصیل و رشته‌های دانشگاهی برای دانش‌آموزان تبیین خواهد شد.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: در رویداد یک روز باز دانشگاه، برای پذیرش ۷۰۰ دانش‌آموز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و حق تقدم با دانش‌آموزانی است که زودتر در سامانه https://formafzar.com/form/70wr0 ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

نظر شما