شناسهٔ خبر: 67478371 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

استفاده از ظرفیت بنادر شمالی برای تامین کالاهای اساسی - اکونیوز

اقتصاد ایران: ساری - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: استفاده از ظرفیت بنادر شمالی برای تامین کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد ظهر. سه شنبه در نشست با مدیرکل بندر امیرآباد با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته توسط استانداری و اداره کل غله استان برای استفاده از ظرفیت بنادر شمالی در تأمین کالاهای اساسی اظهار داشت: تأمین کالاهای اساسی استراتژیک با نگاه به ضرورت تأمین نیاز و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی استان و در صورت لزوم نیاز مصرفی کشور بزودی از طریق بنادر استان آغاز خواهد شد.

وفایی نژاد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بنادر شمالی در توسعه تجارت با کشورهای همسایه دریای خزر و توجه به ظرفیت‌های ذخیره سازی استان در تأمین کالاهای اساسی و تحت کلید گمرک قراردادن انبارها و سیلوها در استان منجر به رشد مبادلات تجاری و رونق اقتصاد در استان مازندران خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران هماهنگی برای شناسایی موانع موجود را امری ضروری دانست و تاکید کرد: هماهنگی در تسهیل و سرعت بخشیدن در امر تخلیه و بارگیری و تحت کلید قراردادن مراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی و شناسایی موانع موجود موجب تسریع در رفع نیاز کشور و خدمت رسانی بهتر در جلب رضایت مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های داخل استان موجب افزایش درآمد ناخالص و اشتغال زایی در استان می‌گردد، اظهار داشت: به دلیل اهمیت بالا و تأثیرگذاری این اقدام در اقتصاد استان، ضرورت دارد تا با همسویی همه دستگاه‌های مسئول این حوزه، اقدامات مؤثری برای تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی به مردم استان صورت پذیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما