شناسهٔ خبر: 67476712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین گروه حجاج ۱۸ تیر وارد شیراز می‌شوند

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: نخستین گروه زائران بیت‌الله الحرام دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳ وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، فخرالدین کشاورز در جلسه هماهنگی عملیات بازگشت پرواز‌های حج تمتع استان فارس با اعلام این خبر گفت: عملیات بازگشت زائران استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد از 18 تا 23 تیر با انجام 14 پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از مبدأ جده انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس با اشاره به آمادگی عوامل فرودگاهی برای استقبال شایسته از زائران خانه خدا افزود: برای انجام هرچه بهتر عملیات بازگشت حجاج، هماهنگی لازم با تمام ارگان‌های مستقر در فرودگاه انجام شده و در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات، تامین تجهیزات ترمینالی از قبیل چرخ دستی، صندلی، چک و بازبینی تسمه نقاله‌ها، تامین سرمایش سالن مستقبلین و افزایش کارکنان خدمات و باربری نیز پیش‌بینی و انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه فرودگاه برای پیشگیری از شیوع بیماری تب دانگ در ایام بازگشت حجاج گفت: در خصوص پیشگیری از رسیدن به اپیدمی و یا کند شدن سرعت توزیع بیماری دانگ، هماهنگی‌های لازم بین ارگان‌های فرودگاهی و پایگاه امداد مرزی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/424

نظر شما