شناسهٔ خبر: 67473987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل فرودگاه‌های فارس:

‌زائران حج تمتع فارس ۱۸ تیرماه به وطن باز می‌گردند

زهرا عسگری

طبق اعلام مدیرکل فرودگاه‌های فارس، نخستین گروه زائران بیت‌الله الحرام دوشنبه، ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز می‌شوند.

صاحب‌خبر -

فخرالدین کشاورز امروز، ۱۲ تیرماه در جلسه هماهنگی عملیات بازگشت پروازهای حج تمتع استان فارس با اعلام این خبر گفت: عملیات بازگشت زائران استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد از ۱۸ تا ۲۳ تیرماه با انجام ۱۴ پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از مبدأ جده انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس با اشاره به آمادگی عوامل فرودگاهی برای استقبال شایسته از زائران خانه خدا اظهار کرد: برای انجام هرچه بهتر عملیات بازگشت حجاج، هماهنگی لازم با کلیه ارگان‌های مستقر در فرودگاه انجام شده و در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات، تامین تجهیزات ترمینالی از قبیل چرخ دستی، صندلی‌، چک و بازبینی تسمه نقاله‌ها، تامین سرمایش سالن مستقبلین و افزایش کارکنان خدمات و باربری نیز پیش‌بینی و انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه فرودگاه برای پیشگیری از شیوع بیماری تب دانگ در ایام بازگشت حجاج گفت: در خصوص پیشگیری از رسیدن به اپیدمی و یا کند شدن سرعت توزیع بیماری دانگ، هماهنگی‌های لازم بین ارگان‌های فرودگاهی و پایگاه امداد مرزی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی نیز انجام شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما