شناسهٔ خبر: 67475705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان مطرح کرد

استقبال شهرداری از مشارکت انبوه‌سازان در پروژه‌های شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان فرش قرمز خود را پیش پای انبوه‌سازان پهن کرده است و از هرگونه پیشنهاد و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف استقبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در گردهمایی انبوه‌سازان استان اصفهان با عنوان «بانیان فردا» با اشاره به اینکه انبوه‌سازان استان اصفهان موتور محرک توسعه شهر هستند، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان همواره بر همراهی فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازان شهر تاکید ویژه‌ای داشته است و حضور شهردار اصفهان در این گردهمایی حاکی از عمق توجه وی و نگاه ویژه مدیریت کلان‌شهر اصفهان برای توجه به خواسته‌ها و تسهیل در فرایند سرمایه‌گذاری و توسعه شهر است.

وی با تاکید بر اینکه با کمک انبوه‌سازان اتفاقات خوبی در شهر رخ می‌دهد، افزود: همواره درصدد هستیم با شنیدن درخواست‌های فعالان اقتصادی زمینه همکاری و مشارکت بیشتر آن‌ها در پروژه‌های شهری را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اثربخشی این جلسات و کارآمدی آن‌ها در رفع مشکلات، می‌تواند به استمرار فعالیت آن‌ها و افزایش انگیزه فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازان کمک کند، بنابراین باید به سمت عملیاتی‌سازی پیشنهادها و رفع مشکلات این بخش حرکت کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: تمام مشکلات تنها مربوط به شهرداری نیست، بلکه ما نیازمند همکاری تمام سازمان‌های مرتبط با این بخش برای پیشرفت شهر هستیم و انبوه‌سازان شهر نیز باید همچون همیشه کنار ما باشند.

وی گفت: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان فرش قرمز خود را پیش پای این افراد پهن کرده است و از هرگونه پیشنهاد و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف استقبال می‌کند.

نظر شما