شناسهٔ خبر: 67470834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعرفه‌ مرحله دوم انتخابات تا فردا تحویل فرمانداران قزوین می‌شود

قزوین - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تعرفه‌ مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور تامین شده و تا فردا /چهارشنبه ۱۳ تیرماه/ در اختیار فرمانداران قزوین قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

حامد فتوحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استان قزوین هم اکنون آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است و تمامی تمهیدات لازم نیز اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای روز جمعه ۱۵ تیرماه جاری فعالیت رای گیری را آغاز خواهند کرد، ادامه داد: دستگاه‌های احراز هویت برای استعلام افراد تا فردا تحویل فرمانداران قزوین خواهد شد.

فتوحی تاکید کرد: تمامی ملزومات و اقلام شعب اخذ رای نیز تامین شده و ظرف امروز و فردا تحویل فرمانداران می‌دهیم که بتوانند مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور را در شهرستان‌ها رقم بزنند.

این مسوول با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در شعب اخذ رای استان قزوین مجری انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: طبق مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری از ظرفیت ۲۵ هزار نیروی انسانی در شعبه اخذ رای استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است، شعبه‌های اخذ رای در استان قزوین به تفکیک ۵۰۹ شعبه در قزوین، ۱۸۱ شعبه در تاکستان، ۱۱۸ شعبه در بویین زهرا، ۷۵ شعبه در آبیک، ۱۵۳ شعبه در البرز و ۵۳ شعبه نیز در آوج دایر بودند.

به گزارش ایرنا، تعداد آرا ماخوذه در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری ۳۹۵ هزار و ۷۵۳ رای بود و مشارکت مردم استان قزوین ۴۲.۸ درصد ارزیابی شد.

نظر شما