شناسهٔ خبر: 67474378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیته امداد شاهرود:

۲۷ سری جهیزیه بین نوعروسان شاهرودی در حال توزیع است

شاهرود- رییس کمیته امداد شاهرود با اشاره به توزیع ۲۷ سری جهیزیه بین نوعروسان شاهرودی، گفت: هدف از این اقدام تسهیل شرایط ازدواج برای زوج‌های نیازمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اصغری صبح سه شنبه در حاشیه مراسم توزیع جهیزیه بین مددجویان بابیان اینکه ۲۷ سری جهیزیه بین نوعروسان شاهرودی در حال توزیع است، ابراز داشت: این اقدام به همت خیران و نیکوکاران به مناسبت ماه ذی‌الحجه و عید مباهله انجام گرفته است.

وی بابیان اینکه مردم نیک‌اندیش شهرستان شاهرود همواره دست یاری نیازمندان را به گرمی فشرده و دستگیر محرومان جامعه بودند، افزود: علاوه بر کمک‌های مردمی برای تهیه جهیزیه نو عروسان از اعتبارات دولتی نیز کمک گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه این اقلام شامل لباسشویی، ابگرمکن، یخچال، جاروبرقی و تلویزیون بوده است، ابراز داشت: ارزش هر پک جهیزیه ۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

اصغری بابیان اینکه هدف از این اقدام تسهیل شرایط ازدواج برای جوانان است، تصریح کرد: در مجموع برای تأمین این اقلام جهیزیه نو عروسان یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: خیران، مردم نوع دوست و نیکوکاران شاهرودی می‌توانند در انجام این کار خیر با مراجعه به کمیته امداد سهیم شده و زوج‌های جوان را به ازدواج ترغیب و تشویق کنند.

نظر شما