شناسهٔ خبر: 67470512 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ارزیابی پزشکیان از مناظره اول دور دوم رقابت های انتخاباتی

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما معتقدیم که باید اقتصاد مقاومتی در داخل کشور شکل بگیرد تا بتوانیم از توان داخلی به طوری استفاده کنیم که قدرت گفت‌وگو چانه‌زنی را در خارج داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان پس از پایان اولین دور از مناظره انتخاباتی در دومین مرحله از رقابت های انتخاباتی در حین ترک صدا و سیما در جمع خبرنگاران، بیان کرد: آنچه که در این مدت مناظره بحث داشتیم مفصل بود. از نظر بنده اگر می‌خواهیم در کشور به جایی برسیم در قدم اول باید مشکلات و اختلافات داخلی خود را حل کنیم. آن ۶۰ درصد عزیزانی که می توانستند بیایند پاید صندوق های رای اما نیامدند ما اعلام کردیم صدای آنان را شنیدیم و آنها را می‌فهمیم. امیدواریم کاری کنیم که آن عزیزان از ما و از کشور و از اقداماتی که شکل خواهد گرفت راضی باشند.

وی اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که برای آنان مشکل ایجاد نکنیم. تلاش می‌کنیم اگر برایشان مشکل ایجاد کردند به آنان کمک کنیم تا مشکل حل شود. در رابطه با بحث های مختلفی که شکل گرفت، نهایتا ما معتقد هستیم که باید اقتصاد مقاومتی در داخل کشور شکل بگیرد. بتوانیم از پتانسیل ها و توان داخلی به طوری استفاده کنیم که قدرت گفت‌وگو و چانه زنی را در خارج داشته باشیم و در نهایت باید بنشینیم و با دنیا چانه‌زده و مشکلات خود را حل کنیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید گره‌هایی که در مسیر شکوفایی و رشد اقتصادی جامعه وجود دارد را به امید خدا و به کمک مردم عزیز کشور حل کنیم.

نظر شما