شناسهٔ خبر: 67465097 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی دریایی سپاه سومین سالروز عروج شهید «عباس‌زاده» را گرامی داشت

دریادار تنگسیری با صدور پیامی، سومین سالروز عروج سردار شهید «مهدی عباس‌زاده» را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) با صدور پیامی، سومین سالروز عروج سردار شهید «مهدی عباس‌زاده» را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«خانواده محترم جانباز رشید سپاه اسلام حاج مهدی عباس‌زاده

سلام علیکم بما صبرتم؛

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم مَن ینتظر و ما بدَّلوا تبدیلا» 
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. آیه ۲۳ سوره احزاب

خاطره یازدهم تیرماه ۱۴۰۰، یادآور سالروز شهادت مجاهدی خسته‌ناپذیر، ایثارگر، نماد شرف و غیرت ایرانی «سردار شهید حاج مهدی عباس‌زاده» از فرماندهان، مؤمن، انقلابی، شجاع و ولایتمدار نیروی دریایی سپاه است که تا آخرین لحظه عمر شریفش در کسوت جهاد و شهادت در مسیر باشرافت پاسداری خدمات مؤثری ایفا نمود.

اینک که سومین سال از آسمانی شدن این سردار سپاه اسلام و وطن می‌گذرد، خدمات ایثارگونه، نقش‌آفرینی‌ها و اندیشه‌های دلنشین آن شهید گرانقدر که وی را به شخصیتی فرازمان خود و چهره‌ای ماندگار تبدیل نموده است، همچنان پرفروغ، الهام‌بخش و راهنمایی بی‌بدیل برای نسل جدید در انجام مأموریت‌های خطیر، حفظ و تحکیم اقتدار و امنیت پایدار ملی قرار داده است.

ایشان با روحیه‌ای صبورانه و عزت‌مندانه، سختی‌های اثرات مخرب شیمیایی دوران جانبازی را بر جسم خویش تحمل می‌نمود و آنقدر ایثارگر و مهربان بود که هنگام هجمه شیمیایی دشمن بعثی خودش از ماسک دفاع زیستی استفاده نکرد و آن را به بسیجی همراهش داد تا آن برادر کمتر آسیب ببیند؛ یا وقتی که مأموریت یافت تا از فرودگاه شهر مقاوم آبادان حفاظت نماید، چگونه شبانه‌روز و مجاهدانه با هم‌رزمانش ایستادند تا محور مقاومت شکسته نشود.

اینجانب به روح ملکوتی امام خمینی (ره) و ارواح مطهر همه شهدا، به‌ویژه به روح مطهر این شهید والامقام که از مفاخر جهاد و ایثار می‌باشد، بهترین صلوات‌ها و درود‌ها را تقدیم می‌کنم و تجدید میثاق می‌بندیم تا آخرین نفس با تبعیت از نائب امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر مکتب نورانی شهداء با توکل به خداوند متعال همچنان به جهاد فی سبیل الله ادامه دهیم و عزتمندانه و باصلابت در مقابل هر توطئه و تهدید مستحکم بایستیم و سربلند و پیروز همانند شهدا از آن میادین جهاد، روسفید خارج شویم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/ 118

نظر شما