شناسهٔ خبر: 67464746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اتمام عملیات عمرانی و هدایت آب‌های سطحی بلوار امام رضا(ع) در شهر فردیس

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس از اجرای عملیات بهسازی، زیرسازی، مرمت، روکش آسفالت و هدایت آب‌های سطحی دولاین شرقی و غربی بلوار امام رضا(ع) در شهر فردیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی رشیدی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان از جمله اصلی‌ترین وظیفه مدیریت شهری فردیس است، اظهار کرد: همواره بهبود عبور و مرور و هدایت آب‌های سطحی از دغدغه های مدیریت شهری بوده که در این راستا اصلاح معبر بلوار امام‌ رضا(ع) حدفاصل خیابان ۳۱ تا ۳۷ بدلیل نواقص و مشکلات عمرانی به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه یک شهرداری فردیس و با همکاری ماشین آلات مدیریت پسماند و خدمات شهری شهرداری انجام شد.

رشیدی با بیان اینکه اجرای این عملیات که درخواست چندین ساله اهالی و همچنین ساکنان این منطقه بود و با هدف ساماندهی معبر و پاسخگویی به مطالبات شهروندی اجرا گردیده، ادامه داد: عملیات عمرانی بلوار امام رضا(ع) شامل؛ عملیات تخریب معبر به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، زیرسازی و اجرای عملیات مخلوط ریزی به مقدار ۵۰۰ تن به صورت امانی، اجرای بیس و آماده شدن معبر برای آسفالت به مقدار ۴۱۰ تن به صورت امانی و در نهایت اجرای روکش آسفالت به مقدار ۶۸۰ تن انجام شد.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی بهسازی در دو لاین غربی و شرقی با مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع، این معبر به بهره برداری رسید.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به مسائل عمرانی و با هدف ساماندهی معابر سطح شهر، عملیات عمرانی در سطح منطقه صورت خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

نظر شما