شناسهٔ خبر: 67464589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: شهرستان فیروزکوه برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد

فیروز کوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد حیدری منش روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نشست ستاد انتخابات به خبرنگاران گفت: این نشست با حضور معاونین و مسئولین کمیته ها و با محوریت بررسی مسائل انتخابات روز جمعه هشتم تیرماه و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات جمعه ۱۵ تیر برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان توضیح داد: در انتخابات پیش رو حفاظت از آرای مردم و اجرای بی عیب و نقص و سلامت انتخابات در اولویت و در دستور کار قرار گیرد و مهم ترین مسئولیت اعضای ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و بی عیب و نقص است.

فرماندار: شهرستان فیروزکوه برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد

حیدری منش افزود: برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هیچ قانونی تغییر نکرده و برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۵ تیر ماه همانند قبل از ۸ صبح برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: تبلیغات انتخاباتی دور دوم از روز گذشته شنبه ۹ تیر ماه آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۱۴ تیر ماه ادامه دارد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: یکی از مهمترین بزنگاههای سیاسی دوران ما در بحث انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رقم خواهد خورد و باید با دقت و هوشیاری انتخاباتی پر شور و در امنیت و سلامت برگزار کنیم.

حیدری منش تاکید کرد: باید همه تلاشها و پیگیریها و برنامه ریزی ها به شکلی باشدکه بتوانیم دور دوم این انتخابات را هرچه پر شکوه تر و پرشور با حضور آحاد مردم و برای انتخاب کاندیدای اصلح برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو فردی انتخاب می شود که خادم مردم سرفراز ایران باشد.

فرماندار فیروز کوه گفت: بنا بر منویات رهبری اولین ویژگی کاندیدای منتخب،اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما