شناسهٔ خبر: 68273408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار تویسرکان خبرداد

ساخت یکی از بزرگترین آبشارهای مصنوعی غرب کشور در تویسرکان

شهردار تویسرکان از ساخت یکی از بزرگترین آبشارهای مصنوعی غرب کشور در تپه نورالشهدای این شهر خبر داد و گفت: مراحل اجرایی ساخت این آبشار مصنوعی آغاز شده و به روند اجرایی خود ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

محمد حسین‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برای ساماندهی و افزایش خدمات رفاهی در تپه نور الشهدای تویسرکان برنامه اجرایی ویژه داریم که یکی از آنها ساخت یکی از بزرگترین آبشارهای مصنوعی غرب کشور از محوطه بالای این تپه است. 

حسین پور همچنین از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی مجموعه رفاهی و تجاری در ورودی شهر تویسرکان از سمت جاده کنگاور خبر داد و گفت: این مجموعه علاوه بر رستوران و حسینیه از بیش از۱۵ غرفه ویژه فروش سوغات شهرستان تویسرکان برخوردار است.

وی ادامه داد: با احتساب قیمت‌های به‌روز شده، اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان برای تکمیل این مجموعه نیاز است که از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز در آن استفاده می‌شود.

حسین‌پور با اشاره به  اضافه شدن امکانات و زیرساخت‌های ورزشی به مجموعه گردشگری و تفریحی میررضی تویسرکان با برآورد اولیه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، گفت: مراحل اجرایی زمین‌ بازی‌های بومی و محلی، والیبال ساحلی، فوتسال، بدمینتون، تنیس و بازی‌های ویژه کودکان در مجموعه گردشگری میررضی آغاز شده و زمین ویژه اسکیت نیز به آنها اضافه می‌شود.

شهردار تویسرکان با بیان اینکه مراحل اجرایی ساخت سینمای رو باز در این مجموعه گردشگری و تفریحی نیز به انتهای خود رسیده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: مردم نجیب و شریف تویسرکان شایستگی ارائه بهترین خدمات را دارند و تمام تلاش شورای شهر و شهرداری خدمات‌رسانی به این مردم است.

به گزارش ایسنا، مجموعه گردشگری و تفریحی میررضی تویسرکان علاوه برآرامگاه میررضی آرتیمانی از شعرا و عرفای بزرگ اواخر قرن دهم و ابتدای قرن یازده هجری، شامل دریاچه مادر بزرگ، دو دریاچه فرعی، کمپینگ گردشگری، سینمای رو باز و زمین‌های متنوع ورزشی در چند رشته و طبیعت، آب و هوا و اقلیم جذاب و دلپذیر است که با حمایت شورای شهر و توسط شهرداری تویسرکان ساخته شده و به فضایی جذاب برای مردم تویسرکان و گردشگران و میهمانان تبدیل شده است.

انتهای پیام

نظر شما