شناسهٔ خبر: 67464355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دو فعال اصواگرا و اصلاح‌طلب:

نخبگان با اقتدار به صحنه بیایند/ برای حل مشکلات به میدان بیاییم

شورای وحدت اصولگرایان استان از همه نخبگان، احزاب و جریان‌های سیاسی عضو، فعالان اجتماعی و فرهنگی، دلسوزان نظام، علما و روحانیون، اساتید، اقشار مختلف، وعاظ و مداحان و ... درخواست می‌کند در این مقطع حساس با کنار گذاشتن هرگونه اختلاف، محکم و با اقتدار به صحنه بیایند

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از حمایت این تشکیلات استانی از نامزدی سعید جلیلی خبر داد و اظهار کرد:  شورای وحدت اصولگرایان استان همه ستادهای شهرستانی خود را از امروز فعال کرده است. احزاب بیست‌گانه عضو این شورا از دکتر جلیلی حمایت کردند. در همین ارتباط، کمیته‌های بیست‌وپنج‌گانه شورای وحدت اصولگرایان استان به‌طور جدی فعال شده‌اند و به‌صورت روزانه برنامه‌های متعدد برگزار می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا از بسیج همه ظرفیت‌ها در راستای حمایت از نامزد این شورا در استان خبر داد و گفت: شورای وحدت به‌طور جدی به حوزه روستاها ورود کرده و مبلغان و روحانیون و کمیته روستایی شورا فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی را آغاز کرده‌اند و به‌صورت چهره به چهره و خانه به خانه در حال فعالیت در استان هستند.

وی با بیان اینکه در چند روز آینده، برنامه‌هایی با هدف برپایی اجتماعات و گردهمایی‌های بزرگ در استان داریم، ادامه داد: تلاش مجموعه شورای وحدت در استان این است که در گام اول، زمینه را برای افزایش مشارکت مردم و در ادامه، کمک به انتخاب اصلح فراهم کند.

قدرتی با بیان اینکه جلیلی از نظر ما انتخاب اصلح است، افزود: شخصیت دکتر جلیلی، شخصیتی برازنده ریاست جمهوری اسلامی ایران است که مطمئناً در مسیر شهید رئیسی و یاران شهیدش قدم برخواهد داشت.

او با بیان اینکه ما معتقدیم دکتر جلیلی انتخابی در شأن و منزلت مردم ایران اسلامی است، اظهار کرد: او از کارنامه مدیریتی موفق و درخشانی برخوردار است و همواره در مسئولیت‌هایی که حضور داشته، منشأ تحولات اساسی بوده است.

قدرتی با اشاره به برنامه‌های جلیلی برای حل مشکلات کشور، بیان کرد: برنامه‌هایی که او در دور اول انتخابات ارائه کرد، گویای این است که این برنامه‌ها می‌تواند مشکلات کشور در بخش‌های مختلف از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته سعید جلیلی، اظهار کرد: زندگی شخصی، کاری و اجتماعی دکتر جلیلی نشان‌دهنده این است که او همان گم‌شده مردم برای حل مشکلات امروز کشور است.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان از سعید جلیلی به‌عنوان یک مدیر در تراز جمهوری اسلامی نام برد و گفت: او می‌تواند ناجی مردم ایران برای رهایی از وضعیت فعلی دشوار اقتصادی باشد و حمایت شورای وحدت نیز در همین راستا انجام شده است.

وی با دعوت از مردم استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات جمعه، بیان کرد: انتظار می‌رود مردم ایران شخصیتی را که برازنده ریاست جمهوری نظام مقدس اسلامی باشد، انتخاب کنند. کسی که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی در سه سال گذشته باشد.

قدرتی با بیان اینکه تفکر انقلاب با سه شاخصه زاویه نداشتن با نظام، انقلاب و امام (ره)، عدم دلبستگی به آمریکا و دل در گرو دین و شریعت داشتن امروز در شخصیت برجسته انقلابی، مکتبی و ولایی دکتر جلیلی تبلور یافته است، اظهار کرد: بدون تردید با انتخاب دکتر جلیلی، تداوم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی که نماد مردمی بودن و خدمت بود، محقق خواهد شد.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان با بیان اینکه شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسماً از کاندیداتوری سعید جلیلی حمایت می‌کند، گفت: در همین ارتباط بیانیه‌ای صادر شده است.

قدرتی با بیان اینکه ما معتقدیم دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرصتی برای ایجاد اجماع در جریان انقلاب است، اظهار کرد: حساس‌ترین انتخابات در نقطه‌ای تاریخی از انقلاب اسلامی به دور دوم کشیده شد و شاید نبود اجماع در جریان انقلاب، مهمترین دلیل این باشد که این انتخابات به دور دوم کشیده شد، وگرنه جریان انقلابی می‌توانست با اجماع در همان دور نخست پیروز انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه کشیده شدن انتخابات به دور دوم حاوی این درس بزرگ است که توان و قدرت واقعی در وحدت و انسجام است، افزود: اینک که با وجود همه انتقادها به لطف خدا و عنایت شهدای خدمت، فرصت جبران فراهم آمده است، باید دانست لازمه پیروزی، گرد آمدن همه نیروها، گروه‌ها، احزاب، فعالان و موثرین جبهه انقلاب حول یک پرچم واجد و طراحی و اجرای یک طرح عملیات هوشمندانه است. البته نقطه مثبت جبهه انقلاب این است که چنین شرایطی را در گذشته درک کرده است و از آنها اندوخته و تجربه‌های مفید، ارزنده و موفقی دارد.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان بر لزوم وحدت و انسجام و پرهیز از اختلاف و تفرقه تاکید و بیان کرد: شورای وحدت اصولگرایان استان از همه نخبگان، احزاب و جریان‌های سیاسی عضو، فعالان اجتماعی و فرهنگی، دلسوزان نظام، علما و روحانیون، اساتید، اقشار مختلف، وعاظ و مداحان و ... درخواست می‌کند در این مقطع حساس با کنار گذاشتن هرگونه اختلاف، محکم و با اقتدار به صحنه بیایند و برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۵ تیر و رای به دکتر سعید جلیلی تلاش کنند.

وی در پایان، با بیان اینکه شورای وحدت استان سمنان در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات همه توان و ظرفیت خود را در حمایت از دکتر جلیلی به میدان می‌آورد، افزود: انتظار می‌رود همه اعضا برای به میدان آوردن مردم و رای به نامزد اصلح تلاش کنند.

جامعه را به حضور در دور دوم تشویق کنیم

مسئول کمیته‌های اجرایی ستاد پزشکیان در استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: باید در دور دوم انتخابات تلاش کنیم، بخشی از جامعه را که در دور اول شرکت نکردند، به حضور در دور دوم تشویق کنیم.

افشین خورشیدوند با بیان اینکه رای دادن یک تکلیف شرعی و ملی است، ادامه داد: ما برای حفظ کشور و جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی دادیم، خون‌ها و شهدای بسیاری دادیم و اینک باید با رای خود از کشور و نظام حمایت کنیم.

او با اشاره به روحیات فرزندان ایران زمین در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس کسی نمی‌گفت این شهید یا این رزمنده اصلاح‌طلب یا اصولگراست. آن روزها همه برای دفاع از کیان کشور به میدان آمده بودند، چون ایران برای همه ایرانیان بود. امروز نیز همه وظیفه داریم برای حل مشکلات کشور و عبور از شرایط دشوار به میدان بیاییم و در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان نسل امروز با یأس و ناامیدی روبه‌رو هستند، گفت: در مقاطعی سپردن کرسی‌های مهم به مدیران نالایق و به حاشیه راندن نخبگان سبب شد مشکلات مردم بیشتر شود.

خورشیدوند با بیان اینکه دکتر پزشکیان به شایسته‌سالاری باور قلبی دارد، اظهار کرد: او معتقد به رویکرد کارشناسانه نسبت به همه امور و حوزه‌ها و از جمله تخصص‌گرایی در مدیریت کشور است.

این تولیدکننده و صنعتگر با بیان اینکه در سال‌های اخیر، معیشت مردم با مشکلات بیشتری روبه‌رو شده است، ادامه داد: من به‌عنوان یک فعال حوزه تولید و صنعت که مشکلات حوزه صنعت و تولید را با همه وجود لمس کردم، معتقدم برنامه‌ها و رویکردهای تخصصی دکتر پزشکیان به حوزه اقتصاد و تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات مبتلابه بخش صنعت، تولید و اشتغال کشور را برطرف کند.

وی با بیان اینکه چرخ اقتصاد بدون ارتباطات جهانی و بین‌المللی نمی‌چرخد، اضافه کرد: دکتر پزشکیان تنها نامزد بین نامزدهای این دوره است که برای گشایش در ارتباطات بین‌المللی و گشودن بازارهای جهانی روی بخش صنعت و تولید برنامه داشته و آن را با صدای رسا اعلام کرده است.

خورشیدوند با بیان اینکه رشد اقتصادی هدفگذاری‌شده در برنامه هفتم بدون ارتباط و تعامل با دنیا محقق نمی‌شود، ادامه داد: حرف زدن از توسعه و رشد اقتصادی بدون بسترسازی برای مبادله و مراودات تجاری و اقتصادی با دیگر کشورها، در حد همان حرف باقی می‌ماند. البته بدیهی است این ارتباط و مبادله با بازارهای جهانی باید عزتمندانه و مبتنی بر منافع ملی باشد. در برنامه‌های دکتر پزشکیان نیز به این مهم توجه شده است و به نظر می‌رسد اقبال بالای مردم به او در دور اول انتخابات نیز ناشی از همین رویکرد باشد.

وی با بیان اینکه بی‌ثباتی سبب آسیب جدی به اقتصاد کشور شده است، گفت: دکتر پزشکیان همچنان که در مناظره‌ها نیز گفت، به‌دنبال ایجاد ثبات اقتصادی از طریق بهبود روابط عزتمندانه با جهان است.

مسئول کمیته‌های اجرایی ستاد پزشکیان در استان سمنان با بیان اینکه پزشکیان انسانی صادق است و مردم با رای بالا در دور اول نشان دادند که به صداقت او باور دارند، بیان کرد: دکتر پزشکیان یکی از نیروهای انقلابی و دغدغه‌مند است که از ۱۸ سالگی در جبهه حضور داشته و از کیان این مملکت دفاع کرده است. کارنامه او در چند دهه اخیر کاملاً شفاف است و انتخاب مستمر او به‌عنوان نماینده مردم در ادوار مختلف مجلس گویای اعتماد مردم به او است. ضمن اینکه چه در دانشگاه علوم پزشکی و چه در وزارت بهداشت و درمان و مجلس کارنامه درخشان و موفقی دارد.

خورشیدوند مشارکت بالای مردم در انتخابات را پشتوانه‌ای برای رئیس‌ جمهور منتخب ارزیابی و اظهار کرد: رئیس جمهوری که با آرای بیشتری به ریاست جمهوری رسیده است نه‌تنها در سیاست داخلی که در سیاست خارجی و در جامعه بین‌الملل نیز از توان و نفوذ بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در برخی دوره‌ها با صندوق رای قهر کردند، گفت: واقعیت این است که قهر با صندوق رای هیچ آورده‌ای برای کشور نداشته است. بنابراین باید همه برای به میدان آوردن اکثریت مردم بسیج شویم.

وی با اشاره به شعارهای او، گفت: دکتر پزشکیان همچنان که در مناظره‌ها و سخنرانی‌های خود عنوان کرد، ایران را برای همه ایرانی‌ها می‌خواهد و او درپی این است که مدیریت‌ها را به شایستگان بدهد تا مشکلات مردم حل شود.

این عضو ستاد پزشکیان در استان سمنان ضمن دعوت از مردم استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۵ تیر، اضافه کرد: مردم باید این جمعه با حضور حماسی و حداکثری در پای صندوق‌های رای، کار ناتمام خود در دور اول را تکمیل کنند. همه ما وظیفه داریم، مردم و بخصوص آنها را که دور اول به هر دلیلی پای صندوق‌های رای نیامدند، به حضور در انتخابات در ۱۵ تیر ماه مجاب کنیم.

انتهای پیام

نظر شما