شناسهٔ خبر: 67449892 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جامعه اسلامی کارمندان:

ایرانیان با انتخاب جلیلی اجازه ندهند کشور به‌سمت انحطاط و درماندگی برود

محسن فرامرزی

جامعه اسلامی کارمندان با اعلام حمایت از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ضرورت دارد تمام ایرانیان وطن‌دوست با همدلی و وحدت کامل وارد میدان سیاست شوند و با انتخاب رئیس‌جمهور جهادی و مصمم و پاکدست اجازه ندهند امور کشور به دست کسانی بیفتد که حاصلی جز انحطاط و درماندگی به بار نمی‌آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جامعه اسلامی کارمندان کشور با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی به عنوان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

در بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور آمده است:

جامعه اسلامی کارمندان کشور با بررسی اوضاع حساس و پر اهمیت انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری ایران که به دور دوم کشیده شد قاطع و مصمم از جناب آقای دکتر سعید جلیلی، نامزد شایسته جبهه انقلاب حمایت می‌کند.

راه ادامه دارد و در ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ جامعه اسلامی کارمندان همراه با جامعه کارمندی کشور و مردم عزیز ایران از دکتر جلیلی، باورمند به مبانی انقلاب، ولایتمدار، عدالتخواه، دیپلمات شجاع، شخصیتی آگاه، فداکار و پرتلاش برای ساختن افق روشن، ایرانی پیشرفته و عدالت محور حمایت می‌کند.

ایران عزیزمان در زمان حساس و سرنوشت سازی قرار دارد و ضرورت دارد تمام نیروهای انقلاب و ایرانیان وطن دوست با همدلی و وحدت کامل وارد میدان سیاست شوند و با انتخاب رئیس جمهور جهادی و مصمم و پاکدست اجازه ندهند امور کشور به دست کسانی بیفتد که حاصلی جز انحطاط، درماندگی و باج دادن به غرب به بار نمی‌آورند.

به فضل خداوند متعال نامزد سرافراز جبهه انقلاب دکتر جلیلی با رای قاطع اکثریت ایرانیان راه و مسیر شهید خدمت رئیسی را ادامه خواهد داد و با عملیاتی نمودن طرح‌های مهم موجبات افتخار و سربلندی کشور و آسایش، رفاه و آرامش مردم عزیز ایران را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام

نظر شما