شناسهٔ خبر: 67461553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت

معاون امنیتی و انتظامی استاندار و رییس کمیته امنیت انتخابات تهران از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت خبر داد. معاون امنیتی و انتظامی استاندار و رییس کمیته امنیت انتخابات تهران از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن نایبی صبح دوشنبه در جلسه کمیته امنیتی که با حضور مسوولان مربوطه در استانداری تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: از همه نیروها و عوامل امنیتی برای برگزاری سه انتخاباتی که از اسفند ماه سال گذشته تا کنون برگزار شده ، تشکر می کنم. 

نایبی با بیان اینکه امنیت و سلامت در سه انتخابات برگزار شده به خوبی محقق شده است، گفت: برای برگزاری انتخابات ۱۵ تیر نیز تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی پیش بینی شده و آماده برگزاری این آزمون سیاسی هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز تمام ماموران امنیتی و انتظامی از آغاز رای گیری تا پایان شمارش آرا در محل های شعب اخذ رای حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد هیچ مشکلی در امر برگزاری نبودیم و کار با هم دلی و هم افزایی دستگاه های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی، خدمات رسان ها انجام شد و امیدوار هستیم همین روند در انتخابات ۱۵ تیر ادامه داشته باشد.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 15 تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما